Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvite løgner - hva er det egentlig og er det greit?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 15:21   #15
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvite løgner - hva er det egentlig og er det greit?

Hvite løgner er en del av mitt liv. Jeg kan ikke si jeg liker det noe særlig, men alternativet er i grunnen ikke så himla mye bedre.
Jeg har blitt flinkere med årene til å ikke utbrodere et "nei", og jeg har justert de hvite løgnene til være mer gråaktige og "gyldige" men de er det likefullt.
Og det handler om min helse. Og om ting selv nær familie ikke vet om meg, og som forverrer både relasjoner og dermed også min helsetilstand.
Og etter ha øvd meg i lang tid på å bli venner meg meg selv har jeg kommet frem til at jeg syns hvite løgner er helt kurante til sitt bruk.
Om jeg feks ikke klarer å gjennomføre en avtale pga helsen så er det jo knekkende likegyldig for utfallet om det er omgangssyke eller angstanfall som er grunnen, men folk flest syns visst omgangssyken er meget enklere å forholde seg til.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.