Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Var involvert i en bilulykke i dag

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-12, 10:36   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var involvert i en bilulykke i dag

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Da kan jeg faktisk komme med en "solskinnshistorie"! Jeg ble påkjørt bakfra av en mann i januar, og han la seg flat fra første øyeblikk. Done deal og alt såre vel, foruten nakken ...men DET er en annen historie.

Til HI. Det er ingen tvil, hans feil.

Jeg ringer forøvrig alltid mannen når noe slikt oppstår. Nå skjer heldigvis ikke det hver dag da :hehehe;, men jeg har faktisk blitt påkjørt bakfra hele to ganger og blitt rygget inn i én gang. Maks uflaks, men aldri min feil - heldigvis.

Jeg sto i kø på rødt lys en gang. Bak meg hadde jeg en større bil fra forsvaret. Hva sjåføren der holdt på med, det aner jeg ikke, men som han sa etterpå, så trodde han køen beveget seg. Alt jeg fikk med meg var at jeg hørte en motor som ruset litt, og så pang... Rett i baken på meg, for køen beveget seg faktisk ikke i det hele tatt.

Jeg lo godt for meg selv inne i bilen da jeg så mannen komme ut og bort til meg. Det er det nærmeste jeg har vært at noen har krøpet for meg

(Uansett ble det ikke en enkel sak ut av dette, for mannens overordnede prøvde seg på å påstå at de skadene på vår bil så gamle ut og at de ikke kunne være forårsaket av han som kjørte etc. Vi måtte true med å gå til avisene for å innhente vitner til smellen før de til sist ga seg.)

Jeg ringer også alltid mannen når det er noe som skjer. Ikke fordi at jeg nødvendigvis ikke kan ordne opp selv, men det er veldig greit å ha noen i bakhånd. Spesielt om det er situasjoner hvor motparten prøver å lure.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.