|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagJeg har faktisk aldri hørt om tilfeller der mann kræsjer med dame, der han IKKE med stor oppriktighet og engasjement mener at det er hennes skyld.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagDu har selvfølgelig rett og han er dust.
|
|
|
#23 |
|
heimføing
|
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagOg så er det litt patetisk med damer som ikke stoler på egen dømmekraft, men må "hente mannen" før de kan skrive/signere en skademelding.... :dukker og løper: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagDet var han som sa han hadde lav fart, noe han ikke hadde.
|
|
|
#25 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Var involvert i en bilulykke i dag
Ja, det kan du si. Jeg er dog glad jeg gjorde det, for jeg blir panisk i sånne situasjoner og han er roligheten selv (det har overhodet ikke noe med kjønn å gjøre). Det kunne gått mye verre om han ikke var der. Nå har jeg gjort det én gang og er tryggere om det skulle skjer igjen. Sorry.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagHan sitter helt sikkert i kveld og banner over "kjærringer som ikke kan kjøre bil .... det var jo helt åpenlyst at hun hadde tenkt til å stoppe!!!!"
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagJeg hadde nok også ringt mannen. Eller pappa. Bare for å få støtte i at jeg har rett.
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagHos oss var det meg som måtte skysse mannen unna da han tok det personlig at fyren som kjørte på oss mens vi stod stille mente at det var vår skyld.
|
|
|
#29 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
haha, må
|
|
|
#30 |
|
snur
|
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagVi har et sånt kryss ut fra boligfeltet vårt og jeg er daglig i slike situasjoner som du beskriver. Bilene kommer susende forbi i 40 sonen og holder ikke vikeplikten. Når jeg ser at de kommer i full fart så kjører jeg litt uti veien for å markere at de har vikeplikt ( de gangene de har god nok plass til å stoppe). Så tuter jeg på de som bare suser forbi. Hadde jeg holdt forkjørsretten min hadde jeg kræsjet ukentlig.
|
|
|
#31 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Var involvert i en bilulykke i dagTror jeg får en slags senreaksjon nå, har ikke sovet i natt og sitter på jobb nå og klarer ikke å konsentrere meg om arbeidet mitt. Hver gang jeg lukker øynene ser jeg bilen komme mot meg. Føler meg så teit, alt gikk jo bra tross alt, men jeg reagerer allikevel. Tror jeg fikk meg en støkk. Håper det ikke varer så lenge.
|
|
|
#32 |
|
www.bomulls.no
|
Da kan jeg faktisk komme med en "solskinnshistorie"!
|
|
|
#33 |
|
<*(((<
|
Heh, kaaan det ha noe med hva slags historier som er verd å viderefortelle og hvilke som bare er en gjesp?
|
|
|
#35 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Jeg sto i kø på rødt lys en gang. Bak meg hadde jeg en større bil fra forsvaret. Hva sjåføren der holdt på med, det aner jeg ikke, men som han sa etterpå, så trodde han køen beveget seg. Alt jeg fikk med meg var at jeg hørte en motor som ruset litt, og så pang... Rett i baken på meg, for køen beveget seg faktisk ikke i det hele tatt.
|
|
|
#36 |
|
Librocubicularist
|
Det går over. Eg har vore med på noko liknande (samanstøt med trikk) og lyden av bremser satt i lenge. Eg måtte fortelje meg sjølv om og om igjen at det heldigvis var ein trikk, ikkje ein trehjulssykkel... Slepp tårene laus og få det ut. Og ta ein biltur med mannen i passasjersetet. Det går over. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hertuginne
|
Jeg ringte også mannen da jeg kræsjet, rett og slett fordi jeg var et skjelvende vrak og på ingen måte var i stand til å skrive noe som helst. At ulykken var 100 % min skyld var det ikke noe tvil om, og ei heller noe vi diskuterte, men jeg klarte ikke for mitt bare liv slutte og gråte og var også veldig takknemlig for at ungdommen i bilen bak gikk mellom meg og han jeg kjørte på for å unngå at jeg ble regelrett slått ned.
|
|
|
#38 |
|
www.bomulls.no
|
Lurer jammen på hva han holdt på med ja. Hehe. Men kjedelig når de prøver seg og ikke gir seg, dog godt at det ordnet seg.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 25-04-12 kl 13:32. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hertuginne
|
Det går over, jeg lover. Det kan ta litt tid før du helt klarer å glemme det, det gikk nesten ett år før jeg sluttet å kjenne lukten av svidd airbag, men jeg var bak rattet og kjørte bil allerede dagen etter og har aldri vært redd for å kjøre bil.
|
|
|
#40 |
|
www.bomulls.no
|
Sånn hadde jeg det også i dagene etter påkjørsel i januar. Jeg plages forøvrig fortsatt med redsel for at bilen som kommer bak meg ikke skal klare å bremse, og ser for meg i speilet hvordan det smeller til bakfra. Det er guffent, men ikke like guffent som det var rett i etterkant og de første ukene etterpå.
|
![]() |
|
|