Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone - treig knapp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-12, 11:38   #17
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone - treig knapp

Det er et vanlig problem. Jeg er ikke helt sikker på om fiksen lenger opp i tråden faktisk har noe for seg eller om det er «placebo» (jeg har prøvd, og tror kanskje det har hjulpet, men mistenker at det er mekanisk og ikke har noe med «aksjeapplikasjonen» å gjøre). Det som helt sikkert har har virket hos meg er en mekanisk fiks, men her skal man være forsiktig. Det er sikkert best å slå av telefonen først (men det har ikke jeg gjort). Plugg ladekabelen i telefonen (uten at den er koblet til), og press og bøy den forsiktig opp slik at du presser/bøyer kontakten opp mot knappen. At dette har virket så bra på min iPhone 4 tyder på at det er en svakhet i festet under knappen, og når man presser hardere for å få en dårlig knapp til å virke blir problemet verre.

Ben "stay alive until 5 pretty please" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.