|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Librocubicularist
|
Sv: iPhone - treig knapp
Eg tenkte også at det var noko mekanisk, men fisken hjalp i alle fall. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone - treig knappAksjeappen har ikke noen magisk kraft, men det var noe med at man skulle bruke en av de appene som fulgte med iphonen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: iPhone - treig knapp
Jeg har fått med meg det, men tviler likevel på at det spiller noen rolle. Jeg tror ikke du kalibrerer programvaren for knappen på denne måten. Jeg tror det er rent mekanisk og at det som hjelper er å holde knappen inne. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: iPhone - treig knappJeg har testet fiksen til Benmurphy, veldig forsiktig. Jeg tror det hadde noe for seg. Ellers har jeg også lagt inn den programbaserte hjemknappen. Tusen takk for begge tips! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kidding, right?
|
Sv: iPhone - treig knappPlacebo.
|
|
|
|
#27 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: iPhone - treig knappMin knapp sluttet helt å fungere. Sendte den til rep og fikk den tilbake med beskjed om at de ikke hadde gjort noe som helst. Men den fungerte. Nå, 3/4 år etterpå, har den begynt å streike igjen. Lurer på om jeg skal sende den på rep en gang til å be dem om å ikke gjøre noe denne gangen heller.
|
|
|
|
#28 |
|
Librocubicularist
|
Sv: iPhone - treig knappNå har eg gitt opp å bruke fiksen kvar gong eg er inne i ein app, nå har eg skrudd på assistive touch. Ser ut som eg kan leve meir med det, enn å klare meg i vekesvis utan telefon. Takk for tips! |
|
|
|
![]() |
|
|