|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: iPhone - treig knappTror ikke det er så vanlig? Jeg har ikke sett den feilen før i alle fall, men det betyr jo ikke så mye egentlig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Sv: iPhone - treig knapp
Eg må ho sende han inn, eg må bare finne ein telefon eg kan bruke i mellomtida. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone - treig knappJeg sliter med det samme. Men den virker jo til slutt.
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: iPhone - treig knappJeg har 3gs og har ikke noen slike problemer.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: iPhone - treig knappGå inn på et av originalappene, feks aksjer. Hold inn "slå av knappen" øverst på iPhonen. Hold den inne til slå av kommer opp. Trykk på den trege knappen og hold den inne til slå av blir borte. Etter det funker den bedre. Man må gjøre det nå og da. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: iPhone - treig knappJeg har iPhone 3GS og min homeknapp er dårlig og jeg må ofte trykke mange ganger gir at den skal reagere. Mannen har samme problem av og til og sier at folk på jobben hans har opplevd det samme. Vet ikke hvordan det fikses, for nå får jeg bestille ny telefon vis jobben. Tenkte jeg kunne sende inn denne når jeg får den nye.
|
|
|
#12 |
|
Kidding, right?
|
Sv: iPhone - treig knappFixen til Anne C over bruker jeg på mannens iP4 også når den henger seg opp. Den funker!
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: iPhone - treig knappFiksen til anne funker ikke på min.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: iPhone - treig knappTror fixen er beregnet på 4'erne. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: iPhone - treig knappAha. Mannen har nemlig googlet problemer og fant ikke noen løsning annet enn "hvordan klare seg uten home-knappen".
|
|
|
#16 |
|
Librocubicularist
|
Sv: iPhone - treig knapp
Takk! Nå kan telefonen brukast til meir enn å blitt tatt når han ringer igjen! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: iPhone - treig knappDet er et vanlig problem. Jeg er ikke helt sikker på om fiksen lenger opp i tråden faktisk har noe for seg eller om det er «placebo» (jeg har prøvd, og tror kanskje det har hjulpet, men mistenker at det er mekanisk og ikke har noe med «aksjeapplikasjonen» å gjøre). Det som helt sikkert har har virket hos meg er en mekanisk fiks, men her skal man være forsiktig. Det er sikkert best å slå av telefonen først (men det har ikke jeg gjort). Plugg ladekabelen i telefonen (uten at den er koblet til), og press og bøy den forsiktig opp slik at du presser/bøyer kontakten opp mot knappen. At dette har virket så bra på min iPhone 4 tyder på at det er en svakhet i festet under knappen, og når man presser hardere for å få en dårlig knapp til å virke blir problemet verre. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: iPhone - treig knappJeg har ikke hatt trøbbel med homeknappen på hverken 3GS eller 4S.
|
|
![]() |
|
|