Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone - treig knapp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 19:28   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone - treig knapp

Knappen på iphonen min reagerer ikkje, når eg trykker. Er dette eit problem fleire kjenner til? Vurderer å sende telefonen inn...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 20:05   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone - treig knapp

Tror ikke det er så vanlig? Jeg har ikke sett den feilen før i alle fall, men det betyr jo ikke så mye egentlig.

Vurderer du bare å sende den inn? Du får vel ikke brukt den som den er nå?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 20:08   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Flere på jobben med 4 sier at de sliter med det samme. Den reagerer tregt, men kommer til slutt. De synes 3ern var bedre der. Jeg har også 4, men merker ikke noe til det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 20:13   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror ikke det er så vanlig? Jeg har ikke sett den feilen før i alle fall, men det betyr jo ikke så mye egentlig.

Vurderer du bare å sende den inn? Du får vel ikke brukt den som den er nå?

Eg må ho sende han inn, eg må bare finne ein telefon eg kan bruke i mellomtida.

Gammel 26-04-12, 20:20   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Eg kan jo ikkje bruke micro-sim i gammal telefon...

Gammel 26-04-12, 20:23   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men har du lukket aktive programmer? Jeg synes telefonen blir treg om mye er åpent.

Gammel 26-04-12, 20:27   #7
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men har du lukket aktive programmer? Jeg synes telefonen blir treg om mye er åpent.

Det får eg ikkje til, for då treng eg knappen...

Gammel 28-04-12, 09:23   #8
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sliter med det samme. Men den virker jo til slutt.

Gammel 28-04-12, 09:49   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 3gs og har ikke noen slike problemer.

Og jeg er overrasket over hvor mye den tåler også. Den har gått i gulv/bakken mange ganger uten å bli ødelagt, og den har overlevd ganske store mengder vann.
Ellers så prater folk mye om hvor lite iPhonene tåler, så jeg tror jeg var heldig og fikk den modellen som egentlig var bygget til sjefen eller noe.

Gammel 28-04-12, 09:52   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gå inn på et av originalappene, feks aksjer. Hold inn "slå av knappen" øverst på iPhonen. Hold den inne til slå av kommer opp. Trykk på den trege knappen og hold den inne til slå av blir borte. Etter det funker den bedre. Man må gjøre det nå og da.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 10:21   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iPhone 3GS og min homeknapp er dårlig og jeg må ofte trykke mange ganger gir at den skal reagere. Mannen har samme problem av og til og sier at folk på jobben hans har opplevd det samme. Vet ikke hvordan det fikses, for nå får jeg bestille ny telefon vis jobben. Tenkte jeg kunne sende inn denne når jeg får den nye.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 10:29   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fixen til Anne C over bruker jeg på mannens iP4 også når den henger seg opp. Den funker!

Jeg har bare hatt snille iFoner, men min mann bare har hatt trøbbel med sine.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 10:32   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiksen til anne funker ikke på min.

minibolle mai 2012
Gammel 28-04-12, 10:53   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror fixen er beregnet på 4'erne.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 11:02   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Aha. Mannen har nemlig googlet problemer og fant ikke noen løsning annet enn "hvordan klare seg uten home-knappen". Min sendes inn når jeg får den nye, det er sikkert.

minibolle mai 2012
Gammel 28-04-12, 11:37   #16
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Gå inn på et av originalappene, feks aksjer. Hold inn "slå av knappen" øverst på iPhonen. Hold den inne til slå av kommer opp. Trykk på den trege knappen og hold den inne til slå av blir borte. Etter det funker den bedre. Man må gjøre det nå og da.

Takk! Nå kan telefonen brukast til meir enn å blitt tatt når han ringer igjen!

Gammel 28-04-12, 11:38   #17
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det er et vanlig problem. Jeg er ikke helt sikker på om fiksen lenger opp i tråden faktisk har noe for seg eller om det er «placebo» (jeg har prøvd, og tror kanskje det har hjulpet, men mistenker at det er mekanisk og ikke har noe med «aksjeapplikasjonen» å gjøre). Det som helt sikkert har har virket hos meg er en mekanisk fiks, men her skal man være forsiktig. Det er sikkert best å slå av telefonen først (men det har ikke jeg gjort). Plugg ladekabelen i telefonen (uten at den er koblet til), og press og bøy den forsiktig opp slik at du presser/bøyer kontakten opp mot knappen. At dette har virket så bra på min iPhone 4 tyder på at det er en svakhet i festet under knappen, og når man presser hardere for å få en dårlig knapp til å virke blir problemet verre.

Ben "stay alive until 5 pretty please" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 11:58   #18
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke hatt trøbbel med homeknappen på hverken 3GS eller 4S.

Gammel 28-04-12, 12:03   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har ikke hatt trøbbel med homeknappen på hverken 3GS eller 4S.

Eg har iPhone 4.

Gammel 28-04-12, 12:04   #20
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min har 4, og den har heller ikke treg knapp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.