Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva blir neste instans?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-12, 19:56   #11
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva blir neste instans?

At planleggingsdager i barnehager og skoler ikke er på samme dag skjønner jeg godt. Særlig av hensyn til alle de foreldrene som jobber på skoler og i barnehager. Planleggingsdagene er av de viktigste dagene på jobb for lærere/førskolelærere og ofte umulige dager å få fri på. Da er det jo fint at lærerforeldrene kan ha barna sine i barnehagen når det er planleggingsdag på egen jobb. Skolenes planleggingsdager er oftest litt enklere, da SFO som oftest (alltid her) holder åpent på skolens planleggingsdager.

At skolene i en kommune kjører samme skolerute synes jeg man kan "kreve", særlig når det gjelder inneklemte dager, som det var snakk om her. Noe fleksibilitet utenom synes jeg er greit. Det kan være snakk om spesielle kurs for lærerne, lokale arrangementer etc. som gjør at noen skoler må legge plandager annerledes enn naboskolen. Men altså, inneklemte dager som gir langhelger, synes jeg man kan forvente er like på skolene innad i en kommune.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.