|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blir neste instans?
I fjor jobbet vi inn en planleggingsdag ved at vi jobbet to ettermiddager/kvelder - jeg var personlig veldig i mot det, jeg er heller på jobben en hel dag enn å bruke to kvelder, men det ble nå sånn. Jeg har aldri opplevd at man ikke bruker all oppsatt planleggingstid til planlegging/kurs. Hvis noen lærere ikke er på jobben når det er planleggingsdag så tror jeg man kan være ganske trygg på at de har jobbet det inn på forhånd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ikke jeg heller. Men vi planlegger når det er oppsatt, da. Jeg vet at det har blitt spurt om å få jobbe to kvelder mot å avspasere en planleggingsdag, men der har rektor satt foten ned fordi det sender feil signaler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva blir neste instans?På planleggingsdager planlegges det (eller gjøres andre mer eller mindre nyttige ting - gid vi hadde fått tiden til å planlegge...). Som regel er det 3 dager i elevenes sommerferie, en dag etter jul og en dag på slutten av skoleåret enten som to kvelder eller som en av de inneklemte dagene i mai.
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Noen foreldre synes jo det. Og tror at det er planleggingdag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Er frisk!
|
Ja, kurs er fint det - men det er svært varierende kvalitet for å si det mildt. Og når du står til halsen i årsplaner, klasseromsorganisering, spesialelever, nye fag, nye team, osv kunne det vært fint å faktisk kunne planlegge litt slik at man får mest mulig ut av ressursene.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|