|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva blir neste instans?
Men hva gjør du da? Tar en feriedag? Det kan ikke vi siden vi har tvungen ferie i juli. Tar barnet med på jobb likevel? Finner barnepass i nabolaget? Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort hvis vi ikke hadde fått ha med barna på jobb eller fått fri med eller uten lønn, toåringen kan jo ikke være alene hjemme heller. De to andre kan fint være hjemme en dag hvis det kniper, men ikke toåringen.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva vi gjør? Nei det har vært forskjellige kriseløsninger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blir neste instans?Ni planleggingsdager? Ikke ni skolefrie dager? Men ni dager hvor du vet at lærerne hadde planleggingsdager?? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Men for foreldrene så spiller det jo forsåvidt ingen rolle om det er skolefrie dager eller planleggingsdager, er det stengt så er det stengt.
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Nei, det er jo det jeg har sagt hele tiden i denne tråden. Er antall skolefrie dager mange, så er det jo et problem. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Husk at det var fem i barnehagen og fem i skolen og en dag var felles. Hvorvidt lærerne eller førskolelærerne faktisk planla vet jeg ikke, men på planene vi fikk er de omtalt som det.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|