Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bryllupsgave

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-12, 17:35   #21
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsgave

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Er fare for at kvelden hadde blitt utrolig ukoselig med sure blikk fra alle. Men helt seriøst de er voksne mennesker på 30 og 29år med jobb, hus og barn, hvor vanlig er det da at brudens foreldre betaler alt?

Nei dette blir mannen sitt "problem" kjenner jeg!

Jeg kan da ikke for mitt bare liv at folk sitter og skuler fordi de mener dere ikke har gitt "nok"?? Jeg var mer i sjokk over hvor mye folk gav til vårt bryllup og tenkte virkelig ikke en eneste gang at folk var kjip.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.