|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BryllupsgaveJeg hadde også blitt usedvanlig irritert hvis svigermor eller noen andre for den del skulle ha meninger om hva og hvor mye jeg burde gi i bryllupspresang. Nå hadde jeg aldri spurt om hennes mening heller, men sånn hypotetisk. Vi ligger på rundt 1000 kr i bryllupsgaver, enten det nå er faktiske gaver eller, (Gud forby- jeg hater å gi det)penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Weeeee
|
![]() Sv: BryllupsgaveDa får dere gi 2050,- da, så har dere gitt mer enn disse fadderene.
![]() |
#45 |
I endring
|
![]() Sv: Bryllupsgave
De har allerede gitt så hun har vel kontroll på hva som kommer inn på kontoen via datteren.
![]() |
#48 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BryllupsgaveJeg hadde gitt 1500, max 2000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bryllupsgave2000 var voldsomt mye, synes jeg. Vi ga for rundt 1000 kr, litt mer kanskje, til min søster, for det var det hun og mannen ga til oss. Da var hun student og strakk seg ganske langt. Hun var forloveren min også, og jeg var hennes. De dyreste gavene vi fikk var fra mine foreldre og min tante, pluss noe to av mannens tanter med familier hadde gått sammen om. Da snakker vi 3000-kronersklassen. Både mine og hennes faddere ga langt mindre. Hvorfor i all verden skal søsken måtte gi mer enn faddere? Gi så mye dere vil og har råd til. 2000 må da være _mer_ enn nok.
![]() |
![]() |
#54 |
Nyter et nytt liv
|
Synes dere er stein hakke galen
![]() |
![]() |
#55 |
I endring
|
1000kr er det som er normalt i min familie også så jeg er helt kvalm her jeg sitter.
![]() |
|
|