Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-12, 09:55   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Mann rister på hovudet og spør om eg er klar over at det er fire månadar til termin. Eg er det altså, men i og med at bekkenet kranglar og eg klarer å gå i ein butikk to gonger i veka, er det jo greit å planleggje litt, i alle fall.

Når syns han det skal gjerast da? Dagen før?

Du har fått alle dei tipsa du treng trur eg. Eg har berre ein liten ting til: ein liten pakke ferdig, flytande morsmelkerstatning (du treng ikkje pulverpakke - det blir for mykje). Den kan du sette innerst i skapet og vite er der, sånn at du slepp å få panikk den natta klokka 03 når amminga skikkelig krøllar seg til og du er i ferd med å bryte saman. Det er gjerne nok å vite at pakken er der, og gir ein trygghet som gjer at ein prøver enda ein gang å få barnet til brystet; ein slags psykologisk rustning mot dei tøffe ammedøgna (eg amma mine til dei var over 1 år, så det er ingan falitterklæring å ha MM tilgjengelig).

Mest sannsynlig vil amminga di gå heilt fint, men om du får problem, slik som eg fekk med første, er det ei voldsom påkjenning. Ingenting du treng å problematisere nå, men berre vite at om så skjer, så søker du hjelp, f.eks her inne.

Sist redigert av Syrin : 07-06-12 kl 10:10.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.