Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?
Jeg fikk aldri til å amme liggende så det ble mange timer i sofaen på natta. Med dansband-svisj. Denne gangen skal jeg skaffe meg noen kule tv-serier som jeg kan kose meg med under ammingen
Litt mer seriøst så trenger man ikke så mye egentlig. Bor du i Oslo så kan du til og med kjøpe pumpe på apoteket natt til søndag om du skulle trenge det. Der får man jo også kjøt mme og flasker om det plutselig skulle bli nødvendig. Jeg har jo termin noen uker senere og tenker at jeg bare bruker pose i vogna. Kjøpte voksipose på Finn sist som jeg var veldig fornøyd med. Jeg kler ikke opp småttisene så mye så nypjokken kommer nok også til å bo i ullbody og strømpiser hele vinteren. Pledd er det kjekt å ha en del av.
Ammepute skal jeg ha med på sykehuset denne gangen. Har store runde pupper og jeg måtte støtte puppen med hånden under amming. Hadde dødd i skuldrene uten den altså.
Bind må du ha i hus. Det trenger du når du kommer hjem fra sykehuset for å si det sånn. Litt smertestillende også kjekt å ha.
Jeg hadde to svarte singleter fra boob som jeg brukte hele tiden da jeg ammet. Ikke noen nødvendighet, men ble veldig glade i de.
|