|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: RenseprodukterJeg har ALDRI brukt å rense huden, og har slurvet fælt med kremer også. Har av og til brukt noen billige som jeg har røsket med meg fra hylla ved siden av brød på ICA. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: RenseprodukterJeg bruker også Dermalogica, og skjønner jeg har vært dum som ikke har handlet på LF før nå ... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Renseprodukter
Men renser du ikke 2 ganger om dagen? For det er kveldsrensen som er slitsom for meg. Blir alltid våt på genseren og ødelagt hårsveis. For ikke snakke om vann over hele badet. Det som er så bra med servietter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fornøyd
|
Isj ja, det er kveldsrensen som er no' dritt. Jeg er flink om morgenen, Dermalogica-pumpa står i dusjen og gjør det enkelt å rense huden. Men om kvelden blir det stort sett ingen rens....
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RenseprodukterJeg bruker Clarins rensekrem og ansiktsvann, øyesminkefjerner også fra Clarins.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RenseprodukterJeg bruker rensemelk etc fra Decelor.
|
|
|
#8 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RenseprodukterJeg bruker også Dermalogica. En anbefaling til kveldsrensen er den kluten de har. Da kan du bruker rensegel og vaskebort med den kluten de har. Blir mindre klin.
|
|
|
#9 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Du har jo så nydelig hud i ansiktet Solregn!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|