|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg ser det er mange som bruker Dermalogica, og gikk inn for å lese om det og er veldig imponert. Kansje jeg skal prøve det neste gang ... Men nå har jeg nettopp bestilt ny ladning med Declorprodukter, og det er vel litt over et halvt års tid til jeg trenger nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
--
|
![]() Sv: Renseprodukter
De har sånne små sett med produkter så man kan prøve ut hva som passer best for din hud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: RenseprodukterDermalogica her også. Det eneste som fungerer på min utrolig vanskelige hud. Nå som tollerne har fått snusen i at vi lekrer oss med billige produkter -tollfritt- fra LF vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Tror fremdeles det vil være billigere for meg å bestille fra LF, og betalte fortollingsgebyr og norsk moms, framfor å gå til min lokale hudpleier ...
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg har prøvd Dermalogica, men de passer ikke til min hud. Har prøvd flere av produktene, men reagerer på alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: RenseprodukterJeg har ALDRI brukt å rense huden, og har slurvet fælt med kremer også. Har av og til brukt noen billige som jeg har røsket med meg fra hylla ved siden av brød på ICA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: RenseprodukterJeg bruker også Dermalogica, og skjønner jeg har vært dum som ikke har handlet på LF før nå ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Princess Skids and Scars
|
Men renser du ikke 2 ganger om dagen? For det er kveldsrensen som er slitsom for meg. Blir alltid våt på genseren og ødelagt hårsveis. For ikke snakke om vann over hele badet. Det som er så bra med servietter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Du har jo så nydelig hud i ansiktet Solregn!
![]() |
|
|