Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Britax Multi-Tech (2)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-12, 15:58   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Britax Multi-Tech (2)

Beklager at jeg fisker opp gammel tråd, men jeg har lyst på noen snarveier til Svaret, så jeg prøver meg...

Jeg jobber vettet av meg med montering av et Britax Multi-Tech sete idag. Jeg har VW Transporter 7 seter (ligner nok veldig på en Caravelle), og spørsmålene mine er:

hva gjør man hvis støttebeinet ikke når ned til gulvet på egenhånd? Jeg må stramme forankringsselene nokså tight før støttebeinet står på gulvet.

Og den grå kladeisen: når jeg endelig har fått støttebeinet nedti, strammet her og der, så er det altså luft mellom Britax-setet og den grå klossen, og setet har en passe bakoverlent hvilestilling. Er det greit at det er litt luft mellom britax-setet (sitteputa ) og den grå klossen?
Jeg har forsøkt å lese manualen på nettet, men det står ingenting om det der.

På forhånd takk hvis noen kan forbarme seg over monteringen min!!!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.