|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fettprosent i melk?Alt man kan lære på FP. Men jeg lurer så veldig, er ikke kuer laget for å spise gress, lizzom? Hvordan kan det da ha seg at ting fungerer dårligere på ferskt gress? Jeg ville tro at alt ble best med mest mulig naturlig kosthold og at vi ikke burde fucke opp det? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fettprosent i melk?
Fra naturens siden skal kua produsere melk til en kalv, og da fungerer nok ferskt gress utmerket. Når man skal ha høyere melkeproduksjon så stilles det høyere krav til fôret også.
|
|
|
#3 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fettprosent i melk?
Det var ikke så alvorlig ment, innlegget mitt. Det er sånne tanker som streifer gjennom hodet mitt. Kua selv lever jo ikke på en naturlig måte med kontinuerlig melkeproduksjon, så det høres helt rimelig ut det du skriver. Jeg bare liker tanken på at alt fungerer best med minst mulig innblanding, men da hadde jeg selvsagt ikke hatt melk til mine daglige kaffe latte. Så Floksa: stå på! Og det er veldig morsomt at FP har tråder med emner som omfatter alt mulig. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|