Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Kollisjon over 25 km/t, sier Trygg Trafikk. Noe som er en veldig annen smell enn man får ved å dultes litt rundt i en bil som kjører på landeveien.
Jeg har vært passasjer da bilen min kjørte inn i en annen bil bakfra, i ca. 15-20 km/t, og jeg var aldeles mørbanket i en uke, der bilbeltet stoppet meg. Det er virkelig noe annet enn å dultes litt på, eller å miste i gulvet, altså. Det er vel mer på linje med å falle ut av vinduet i andre etasje.
Avsporing de lux nå altså, men jeg klarte klønestykket å kjøre inn i bilen foran meg i 70 km/t for noen år siden, og jeg var ikke mørbanket av beltene. Ikke øm i kroppen i det hele tatt, faktisk. Hmm.
Men uansett, usikkerheten av hvordan dette setet har blitt behandlet i butikk, OG fraktet mellom butikkene, klarte altså å rive såpass tak i trafikksikkerhetsgenet mitt så jeg tok ikke med meg setet ut av butikken.
Vrang, kanskje ja, men jeg klarer fortsatt ikke å legge ifra meg tankene om hvisomatte dersomatte, og at det er en liten usikkerhet der ( i mitt hode). Jeg burde sikkert slutte å kjøre bil m.m.