Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 13:24   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Man er vel ikke i overkant tolkete om man leser det som at du er sliten?

Jeg har hatt fri i 7 uker...
Grinete fordi jeg konstant har lyst på sjokolade, det er jeg, men hvis dere ønsker å legge innleggene mine i utilstrekkelig/misfornøyd/sliten-boksen, så må dere endelig gjøre det. Selv er jeg rimelig sikker på at jeg ikke er krass fordi jeg ikke klarer å skjære ut agurker som stjerner, men selvsagt, det kan ligge noe på et særdeles underbevisst nivå som jeg oppfatter selv engang.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 17:38   #2
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har hatt fri i 7 uker...
Grinete fordi jeg konstant har lyst på sjokolade, det er jeg, men hvis dere ønsker å legge innleggene mine i utilstrekkelig/misfornøyd/sliten-boksen, så må dere endelig gjøre det. Selv er jeg rimelig sikker på at jeg ikke er krass fordi jeg ikke klarer å skjære ut agurker som stjerner, men selvsagt, det kan ligge noe på et særdeles underbevisst nivå som jeg oppfatter selv engang.

Pepperkakeformer vet du...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 17:55   #3
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Bitter gammel kjerring? Har jeg sagt at jeg er misfornøyd med egen tilværelse eller mangler overskudd? Det er mulig det er det du leser mellom linjene, eller så har jeg kanskje rett og slett tråkket deg så kraftig på tærne at du føler for å komme med ufine personkarakteristikker i retur. Dette innlegget, i tillegg til rødprikken som du (som den eneste så langt i tråden) har sendt, forteller vel egentlig mer om deg enn om meg vil jeg tro.

Nei, du har ikke sagt at du er misfornøyd med egen tilværelse eller mangler overskudd, men jeg så det som mulige årsaker til at du innimellom oppfører deg som en bitter, gammel kjerring/obsternasig tenåring (stryk det som passer deg minst). Som regel fremstår du som veloverveid og avbalansert, men med (u-)jevne mellomrom friker du helt ut og biter fra deg og virker helt ute av kurs. Jeg håper jo det er en ytre faktor som påvirker dette, og at du ikke bare er fullstendig uberegnelig.
Jeg føler meg så absolutt ikke tråkket på tærne her, jeg syns bare du er fullstendig uspiselig og teit mot andre.

Og så må jeg humre litt over at du måtte trekke frem at jeg var den eneste som har rødprikket deg her. For det er sikkert kjempeviktig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.