Sv: Frukt i matboksen
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Bitter gammel kjerring? Har jeg sagt at jeg er misfornøyd med egen tilværelse eller mangler overskudd? Det er mulig det er det du leser mellom linjene, eller så har jeg kanskje rett og slett tråkket deg så kraftig på tærne at du føler for å komme med ufine personkarakteristikker i retur. Dette innlegget, i tillegg til rødprikken som du (som den eneste så langt i tråden) har sendt, forteller vel egentlig mer om deg enn om meg vil jeg tro.
Nei, du har ikke sagt at du er misfornøyd med egen tilværelse eller mangler overskudd, men jeg så det som mulige årsaker til at du innimellom oppfører deg som en bitter, gammel kjerring/obsternasig tenåring (stryk det som passer deg minst). Som regel fremstår du som veloverveid og avbalansert, men med (u-)jevne mellomrom friker du helt ut og biter fra deg og virker helt ute av kurs. Jeg håper jo det er en ytre faktor som påvirker dette, og at du ikke bare er fullstendig uberegnelig.
Jeg føler meg så absolutt ikke tråkket på tærne her, jeg syns bare du er fullstendig uspiselig og teit mot andre.
Og så må jeg humre litt over at du måtte trekke frem at jeg var den eneste som har rødprikket deg her. For det er sikkert kjempeviktig.