|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Vist du sliter såpass med ryggen og hoftene, så ville jeg heller gått for comfort istedenfor utseende.
![]() |
#2 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Samme butikk som fører MTB-skoene som Glitterchick og Misteri anbefaler.
Takk for tips. Jeg vurderer sterkt å kjøpe et par slike. Har imidlertid hørt at man ikke bør bruke sånne sko for lenge av gangen, i alle fall ikke i starten? Er det noen her som har forsøkt slike sko, tro?
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Jeg har en venninne som har dem og hun har fortalt litt. De kan føles uvante i begynnelsen siden man må stabilisere hele tiden, og derfor kan man fort bli sliten. Føles det greit er det visst ikke noe i veien for å ha dem på lenger. På den linken jeg la inn står det en god del info. De anbefales hvertfall til folk med bekkenproblemer, og hjelper også til å trene opp stabiliseringsmusklaturen.
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
Det siste høres definitivt ut som noe jeg kan trenge. Takk igjen!
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Moren min er helfrelst. Hun har problemer med rygg og akilles, og går ikke i annet. Tror ikke hun trengte noe særlig "tilvenning" heller.
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for innspill! De der likte jeg forresten veldig godt. Har du sett dem i butikk?
![]() |
#7 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, men de fleste sportsbutikker som fører Nike har også Nike shox - som finnes i et utall modeller.
![]() |
#8 |
superbruker
|
Jeg har sånne sandaler og mannen min har sko. Han har bechtrev og 3 prolapser i ryggen. Han merker stor forskjell på når han bruker skoene. Han blir mye bedre i ryggen. Når han bruker andre sko får han mere vondt i ryggen. Jeg bruker de mer fordi jeg er redd belastningskader og jeg er syns at de er kjempegode å bruke. Ingen av oss trengte tilvenningstid på skoene. Vi har brukt de fra dag 1. Enbelaller deg å prøve et par
Propella Sist redigert av Propella : 13-04-07 kl 21:16. Årsak: Skrivefeil. Vet egentligen ikke hva Enbelaller er? |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|