Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-12, 12:32   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja. Jeg ringte til butikken i går. Da jeg fortalte hvem selger var, sa hun jeg pratet med at hun var leder (navn på S om du vet hvem det er)

Jeg kan heller ikke forstå hva som er skjedd, for jeg så jo selv at de passet da hun prøvde sålen.

Da stemmer det nok at det er butikksjefen ja. Hun er en dyktig og oppegående dame så jeg har tro på at dette ordner seg.

Og nå leser jeg den siste setningen og blir enda mer overrasket. Så når dere målte i butikken så passet de, men ikke nå? Fikk du med akkurat samme paret som dere målte med i butikken?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-12, 12:46   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Da stemmer det nok at det er butikksjefen ja. Hun er en dyktig og oppegående dame så jeg har tro på at dette ordner seg.

Og nå leser jeg den siste setningen og blir enda mer overrasket. Så når dere målte i butikken så passet de, men ikke nå? Fikk du med akkurat samme paret som dere målte med i butikken?

Altså: de ble målt i butikken ja - og ut fra der jeg så (ikke helt ned på foten - stående ved dama) så det ut som de passet. Hun ba lillebror stå - han sto på den der hesten som er der - så hun gjorde jo ting riktig - tåa hans så ut til å gå pittelitt over den innerste streken (dvs omtrent der fotsåla slutter på bildet) - så NOE er gjort galt. Jeg tror vi fikk med oss de skoene som vi prøvde i butikken hjem, men jeg er ikke helt 100 % sikker. Gutten hadde på seg eccosko i str 26 da vi kom - så det var liksom ingen grunn til å tvile på at 27 var riktig størrelse heller.

Jeg har ingen negative opplevelser med butikken tidligere og vi har handlet sko der før også - deriblant vintersko i fjor - som vi var veldig fornøyde med - både skoene og servicen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.