Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-12, 10:03   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?

Ja, en gang. Men det var egentlig ganske fortjent.

Jeg hadde vært igjennom en stor hofteoperasjon. Etter ett halvt år på krykker haltet jeg veldig når jeg gikk. En jente i klassen (på videregående) sa til meg at jeg så ut som en gås når jeg gikk. Hun var ganske tykk selv så jeg slengte ut at jeg syntes det var bedre å se ut som en gås pga. en hofteoperasjon enn å vagge som som henne fordi hun var feit.

Kanskje ikke det peneste å si, men hun ba om det selv.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 10:37   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Ja, en gang. Men det var egentlig ganske fortjent.

Jeg hadde vært igjennom en stor hofteoperasjon. Etter ett halvt år på krykker haltet jeg veldig når jeg gikk. En jente i klassen (på videregående) sa til meg at jeg så ut som en gås når jeg gikk. Hun var ganske tykk selv så jeg slengte ut at jeg syntes det var bedre å se ut som en gås pga. en hofteoperasjon enn å vagge som som henne fordi hun var feit.

Kanskje ikke det peneste å si, men hun ba om det selv.

Er det et prinsipp du lærer barna dine også? At det er greit å ta igjen med samme mynt?

Jeg forstår at du tenkte sånn om det den gangen - det er jo barnelogikk - men som voksen?

Gammel 12-09-12, 13:50   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det et prinsipp du lærer barna dine også? At det er greit å ta igjen med samme mynt?

Jeg forstår at du tenkte sånn om det den gangen - det er jo barnelogikk - men som voksen?

Nei, jeg lærer overhode ikke barna mine det. Dette var første året på videregående, jeg var langt ifra voksen da. Jeg kunne aldri tenkt meg å svare på den måten nå. Men den gangen føltes det helt greit. Hun hånte meg, ikke bare det hun sa, men måten hun sa det på.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.