Sv: Hvor mye betaler dere totalt på billån i måneden?
Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.
Jeg er helt enig med apan. Det som også slår meg er at mange, eller de fleste her virker veldig opptatt av å sikre barna sine godt, noe som i og for seg er en selvfølge. Men det er ikke så nøye om bilen kosetet 30 000 kr og er 20 år gammel. Satt veldig på spissen.
Nei, det er jo ikke så viktig for oss som driter i ungene våre. Satt veldig på spissen.
For å være seriøs: Jeg synes det antydes litt gufne ting i denne tråden nå.
Om det skulle være noen tvil: Jeg er glad i barna mine og ønsker at de skal være varme, tørre, trygge og mette. Og jeg gjør det jeg kan med det jeg har. Ikke nødvendigvis alltid hva jeg kan krite, eller hvor uforsvarlig langt jeg kan strekke den økonomiske strikken, men det jeg har. For tro meg; Det er ingen ok opplevelse for barn å være med når den strikken ryker heller. For det skjer faktisk ikke rent sjelden. Jeg har lært nok slike historier å kjenne til å vite at billån, spesielt de gigastore, det gjør jeg rett og slett bare ikke.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Sist redigert av kie : 01-10-12 kl 04:07.
|