|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Harry Potter - noe for gamle damer?Den aller beste er jo "smørterøl" for butterbeer, da. Den er virkelig så bra at det nesten er utrolig. Skulle nesten tro det var jeg selv som hadde kommet på den
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Harry Potter - noe for gamle damer?
Smørterøl?
Uffert.
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Harry Potter - noe for gamle damer?For å komme tilbake til hovedspørsmålet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Harry Potter - noe for gamle damer?
Helt enig. Min datter bryr seg ikke, så da blir det som regel på engelsk siden jeg laster det meste ned (og da er jo alt på engelsk). Hun elsker det. Jeg hadde aldri TVUNGET henne til å se en film på et annet språk, og det tviler jeg på at noen andre gjør heller. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Harry Potter - noe for gamle damer?Harry Potter er strålende! den første fikk jeg i bokklubben ved en ren feiltagelse, jeg hadde egentlig tenkt å avbestille den, men så kom den allikevel og vi tilbrakte påsken 2000 på stabburstrappa hjemme med høytlesning for vennegjengen og søsken! (Og påskepils
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|