Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tapet i stue

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 23:10   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

¨Ja jeg tror jeg har slått den fra meg men er fremdeles på å male i petrol. Har vært og sett på farger i dag og venter på dagslys og at vinduene som kom i dag, jippi, blir satt inn så jeg kan se om den er for mørk den jeg vurderer. (jotun s 5040-B10G )

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:41   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Kult at du vil gå for en ordentlig farge Men er enig i at mønsteret er litt så som så... Jeg synes du skal velge en skikkelig fresh tapet på en vegg, skikkelig farge! Og så ha det lyst/rolig ellers. Vi valgte sort tapet på en vegg i stuen. Jeg var skikkelig i tvil altså - så massivt :skrekk: Men maleren sa til meg "du aner ikke hvor mange ganger jeg sier "velg noe som virkelig står ut", men folk tørr ikke - og når rommet er ferdig så blir de misfornøyd fordi de valgte noe som var dust og til slutt og ende blir det bare kjedelig" Da satset jeg - og har ikke angret et sekund

Når det er sagt så synes jeg stilen din passet med tapeten

Gammel 08-08-12, 23:45   #23
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har liksom ikke noen åpenbar ene vegg tapeten passer på! Rommet er jo langt og smalt. Men jeg skal gjøre noe annet knæsj. Male taket i samme farge som veggen. Og de smale listen jeg skal ha. (den lyse delen ikke petrol. Tenker på s0907 - Y30R)

Lurer på om man kan søke opp de fargene noe sted.

Tre stk!
Gammel 08-08-12, 23:49   #24
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok ganske kjedelig for jeg tenkte veldig på å ha en vegg med kul tapet, men så endte jeg opp med å tenke at jeg kom til å bli lei på 1-2-3 og måtte gjøre jobben om igjen. Og at det var smartere å gå for kule bilder og tepper og sånn.

Men om du liker det, så go for it!

Gammel 08-08-12, 23:50   #25
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Tre stk!
Gammel 09-08-12, 11:23   #26
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg ble inspirert til å male, eventuelt ha tapet i petrol.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 22:23   #27
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg endte opp med å male i petroleum. Og så bestilte jeg denne lampen i dag!

Tre stk!
Gammel 04-10-12, 23:05   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ble det bra med den fargen? Viser du oss bilde?

Gammel 04-10-12, 23:11   #29
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg elsker det men trodde ikke andre ville, men alle som kommer blir superentusiastiske! Jeg har noen bilder på kamera jeg skal få lagt inn en av de nærmeste dagene.

Tre stk!
Gammel 05-10-12, 07:11   #30
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maling ble sikkert lekkert. Tapeten, not so much.

Jeg vil gjerne se!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 08:42   #31
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

.......

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 22:29.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 00:54   #32
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Bilder omsider! Jeg har ikke fått det helt ferdig, veggen trenger ett til strøk, så det er ikke lister på vinduene men de blir helt enkle hvite. Gulvet er ikke endelig, det skal være slik et par tre år til vi skifter i hele etg i forbindelse med flytting av kjøkken til der dere ser den hengevuggen i bakgrunnen. Og ja, det er litt rotete på bildet :whocares:

Ikke siter, det er på åpent forum og jeg skal fjerne de snart!

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 13-11-12 kl 13:38.
Gammel 30-10-12, 08:18   #33
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Det ble kjempefint! Med et så lyst interiør ellers, og masse lys fra store vinduer, ble det veldig lekkert med en farge jeg i utgangspunktet hadde vært skeptisk til å velge. Nå kunne jeg glatt valgt samme farge selv når vi en vakker dag pusser opp stua.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 08:28   #34
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

.......

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 22:29.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 09:13   #35
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Takk! Og det kommer flere vinduer, på 2. Bildet ser dere et stoff, vi har kledd inn vinduet der foreløpig, men skal ha skråvinduer opp mot taket.

Tre stk!
Gammel 30-10-12, 09:13   #36
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Myyyye finere enn jeg forestilte meg! Lekkert!

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 09:16   #37
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Kjempelekkert, Daisy!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.