Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tapet i stue

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-12, 23:09   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Tapet i stue

Hva synes dere om:



Sammen med



Og lampen her i beige med svarte bein.



Har sofa og lampe så lurer vel egentlig på hva jeg skal gjøre med vegg. Forslag på farge mottas med takk, i tillegg til synspunkt på tapet.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:10   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tapet i stue

Ikke blå iallefall. Finnes den i grå?

  Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:12   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

Tror ikke det sukk. Er den ikk emer petrol da? Det synes jeg er fint til beige.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:14   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tapet i stue

Jeg er over førti. Er det god nok unnskyldning til å ville ha grå og ikke petrol?

  Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:14   #5
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Tapet i stue

Tror det blir formye mønster. (som egentlig lignet litt på en hummer med første øyekast)

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:16   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.865
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapet i stue

Jeg synes fargen var knallfin og passet ypperlig med beige, og tapetet er dritfint, men jeg er skeptisk til mønsteret. Jeg er redd jeg hadde fått migrene i lengden. Og det krever litt av omgivelsene. Ryddighet, stil og farger. Spør du meg, så krever fargen forholdsvis nøytrale sidefarger, feks hvitt og brunnyanser. Litt knæsj gult ville muligens også vært kult til.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:20   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.865
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapet i stue

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Tror ikke det sukk. Er den ikk emer petrol da? Det synes jeg er fint til beige.

Ja, det er det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:25   #8
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

Skal jeg male i petrol da kanskje? Jeg står fritt til å velge farger rundt og. Har tenkt brunt, beige.

Albertine, blir ikke grått her!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:27   #9
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tapet i stue

Iiiiik! Jeg som nettopp har malt grått her.....

  Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:30   #10
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Tapet i stue

Til nød på én vegg, men jeg ville aldri hatt den på alle veggene i stua.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:30   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.865
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapet i stue

Tror male i petrol hadde vært lekkert! Litt mer mot blå enn grønn, kanskje.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 23:48   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Iiiiik! Jeg som nettopp har malt grått her.....

Det er veldig fint hos andre.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 00:19   #13
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

http://www.therange.co.uk/pws/client...oom/486176.jpg

Hva med denne da? Petrol men med tekstur. Det skaper mer liv enn ren maling?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:14   #14
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Tapet i stue

Jeg synest det var en kul tapet og fin farge, så lenge det ikke er for mye av den. Tenkte automatisk på at den hadde passet fint med vegger som er beige / bruntoner.

Likte lampene også, hvor har du kjøpt de?

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:21   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tapet i stue

Veldig kul tapet, fin farge og helt sikker råfin til beige. Så god smak du har.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:23   #16
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.340
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tapet i stue

Flott farge, men "feil" mønster, synes jeg. Hva med den blåfargen, gjerne kombinert med hvitt eller lys beige, i en roligere variant, for eksempel duse striper?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:33   #17
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

Jeg likte fargen, men ikke mønsteret.

Ser ut som et lite embryo i en fansy livmor... (Som kanskje passer for deg en stund til, men ungen skal jo ut etterhvert.)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:54   #18
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg likte fargen, men ikke mønsteret.

Ser ut som et lite embryo i en fansy livmor... (Som kanskje passer for deg en stund til, men ungen skal jo ut etterhvert.)


__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 09:04   #19
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tapet i stue

Her er stuen

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 13-11-12 kl 13:40.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:38   #20
sophie83
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 21
sophie83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tapet i stue

Tapeten er superkul den! De har den på Bjølsen bakeri her i Oslo. Men den ser ganske vanskelig ut å style med møbler til, og det kan nok fort bli litt mye for øyet, hvis man ikke er forsiktig. Klarte ikke helt å se hvor stort område du skulle ha tapeten på, men som sagt er den veldig mye i seg selv, så jeg ville vært forsiktig med å bruke den på et veldig stort område. Lykke til!

sophie83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no