Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du vinner 5 millioner i Lotto

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-12, 23:00   #141
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Og tipper dog ikke egentlig lotto fordi jeg tror vi skal vinne. Men bare fordi. Vi gjør det. Sånn fordi. Selv om vi neppe noen gang vinner stort, er et gøy å drømme om det av og til enkle gleder.

Jeg er der også. Jeg tipper en og annen lotto, men i det store og det hele så tror jeg vel kanksje IKKE at jeg kommer til å vinne så mye, men på den annen siden.... OM en ikke forsøker så vil det vertfall ikke skje.

Om norsk tipping hadde ringt meg og sagt jeg hadde vunnet 5 millioner, så hadde jeg vel besvimt. Men etter jeg hadde summet meg litt så hadde vi betalt ned huslånet, vi hadde gjort litt småoppussing på boligen, samboer hadde tatt serfikat. Noe penger hadde blitt satt inn på sperret konto til ungene, mulig min bror hadde fått noe.... Vel pengene hadde nok fått bein å går på også, men jeg hadde også ville investert noe, usikker på hva akkurat nå. Reist en og annen tur..... Kjøpt meg litt klær.. kjøpt ny pc til meg og samboer.
Jada, hadde enda hatt penger igjen altså..

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 23:08   #142
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Betalt ned all gjeld, og dernest bestilt ny nr.2-bil. Så hadde ungene fått en god slump hver på sperret konto. Såååå kommer en fin ferie og litt shopping og slikt.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 23:18   #143
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle opprettet konto til ungene, i det minste. To kanskje, den ene jeg SKAL opprette (så jeg kan få satt inn pengene de fikk til dåpen og sånn) og en til, sånn til de penge jeg selvsagt skulle se til at tilfalt dem på et vis.

Nei, i kveld er jeg muligens mer i humør til en alernativ fantasi, hvor vi ikke nedbetaler gjeld og den greia der, men investerer i like mange utleieobjekter som vi har barn, så kan de får overta en hver når de blir eldre, bo der om de vil, eller leie ut med fortjenesten selv.

Eller noe sånn.

Men nei, jeg får jo ikke 2-3 sånne for fem mill. Droppe gjelda, pusse opp, dra på ferie, shoppe litt, jobbe noen prosenter mindre og ha den økonomiske friheten det innebærer at ikke den ene inntekten går med til å betale på gjeld. Det gir meg jo frihet til å sikre ungene også

Gammel 07-10-12, 00:04   #144
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Njaaa. Det jeg kommenterte fra deg var jo et svar du hadde til dette innlegget av Dixie Diner hvor hun påpekte at det var fullt mulig å for eksempel jobbe redusert.

Men du mener altså at det å si opp jobben er rart, ikke det å jobbe redusert?

Jeg forstår forresten ikke det helt heller, jeg. Jeg tror de færreste ser for seg å aldri mer jobbe om man vinner masse penger i lotto. (Med mindre man er veldig nær pensjonsalder.) Men kanskje man vil gjøre noe annet en periode? Reise litt? Være mer tilgjengelig for ungene? Ta seg av syke foreldre, for eksempel? Eller barn med spesielle behov? Det kan være mange årsaker. Jeg tror veldig få av disse årsakene har sammenheng med at man mistrives i jobben.

Nettopp, og derfor skrev jeg at jeg håpet de som mistrivdes i jobben fant seg en annen jobb, uavhengig av en eventuell lottogevinst. Og ja, jeg syns det ville vært rart å si opp jobben om man vant penger. Mye rarere enn om personen ville jobbe redusert en periode. Og personlig har jeg ingenting imot de som velger jobbe redusert, om det er det du lurer på. Hver sine valg. Jeg har heller valgt å finne meg en jobb som gjør at jeg kan jobbe fullt, samtidig ha ok dager.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 00:13   #145
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leverer inn en 5-ukerskupong på lønningsdagen. Det er min sjanse. Mest sannsynlig skjer det jo aldri. Men uten kupong ingen sjanse.

5 millioner hadde fikset så mye. Hjulpet på her og der. Gitt mer frihet. Jeg synes ikke tid og penger strekker til. Å jobbet noe redusert og hatt mindre gjeld hadde vært veldig godt. Jeg hadde følt meg mer ovenpå.

Det er lov å drømme litt. Drømme om den enkleste måten, mens man går den tyngste ruta, og så vidt konstatere lørdagskveld at de ringte ikke denne gangen heller.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 00:20   #146
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville aller først bestilt en ferietur til et varmere sted for kjæresten, ungene og meg. Deretter hadde jeg nok bevilget meg et studieår. Vi hadde sikkert sett på hus/rekkehus i området og kjøpt en ny bil. Tror nok jeg hadde beholdt huslån, men betalt ned studielånet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 00:52   #147
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jøye meg - ingen som hadde vurdert å gi noe til veldedighet? Jeg tror jeg har lest hele tråden, men såvidt jeg kan se er det ingen som har dette som punkt på listen for hva man kan/skal bruke 5 millioner kroner på.
Jeg må innrømme at jeg hadde hatt rimelig bismak om jeg skulle ha brukt 5 millioner kroner kun på familie/de nærmeste, selv om det hadde slettet gjeld og gitt en mulighet for redusert stilling i uoverskuelig fremtid. Nei, 5 millioner er kanskje ikke nok for den eneboligen i det strøket i den byen du bor, men det hjelper faen så langt på vei med tanke på gjeldsgrad.
Det blir kanskje litt surmaget, dette. Men jeg må innrømme at jeg er mildt sjokkert over hvor nærsynte de fleste synes å være, selv i en 'what if'-tråd.

:surkjærring:

Gammel 07-10-12, 01:12   #148
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hehe, sjokkert faktisk. Over imaginære penger som what if-fordeles feil.

I what if-virkeligheten min hadde det ikke vært så mye rom for veldedighet, nei. Jeg hadde sikkert gitt mer til TV-aksjonen og støttet diverse som leger uten grenser etc årlig. Men først og fremst hadde jeg valgt å sikre meg og mine. Jeg er 34 år, alenemor, alt jeg eier er en rævva bil og jeg har såpass dårlige utsikter til å få boliglån noen gang at det er til å gå i svart av.

Å kunne kjøpe et hus og en nyere bil uten å ha gjeld opp til ørene ville gitt meg større muligheter til å gi barna mine valgfrihet. Det handler om fritidsaktiviteter, ferieturer å fortelle om første skoledag etter sommerferien, klær som ikke bare er arv etc. Det ville også gitt meg muligheten til å hjelpe mine barn økonomisk i framtida, slik at de ikke vil oppleve å stå så på bar bakke som jeg gjør etter å ha fått barn etc.

Gammel 07-10-12, 01:19   #149
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde nok ikke bidratt mer til veldedighet om jeg vant masse penger enn hva jeg gjør nå nei.

Jeg hadde nok blitt litt ego på mine og mine nærmestes vegne, og det med all verdens gode samvittighet. Å sikre mine barn økonomisk både nå og i fremtiden hadde vært førsteprioritet.

Tenk å kunne satt av en så betydelig sum til dem, at de var sikret en god åpning inn boligmarkedet når den tid kommer. Det hadde vært så utrolig bra, sett ut fra de boligprisene vi har i dag.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 02:05   #150
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldedighet ja, jeg hadde gitt en ganske fin sum til blant andre Noah.

Gammel 07-10-12, 02:08   #151
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må lese tråden skikkelig, jeg skrev at jeg hadde gitt en fin sum til et par gode formål.

Gammel 07-10-12, 02:09   #152
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Og ja, jeg syns det ville vært rart å si opp jobben om man vant penger. Mye rarere enn om personen ville jobbe redusert en periode.

Hvorfor er det så rart? Mange jobber jo hovedsakelig for lønna. Om man vinner en svimlende sum (som feks. studenten som vant over 90 mill på Betsson i forfjor), så skjønner jeg godt at man sier takk og farvel til tidlige morgener, rushtrafikk, masse jobbing og greier og reiser hvor man vil, når man vil og bruker tiden på akkurat det man vil og det man feks. brenner for. Det å ikke jobbe betyr forresten ikke at man automatisk driver dank. Mye penger gir mange muligheter. Selv hadde jeg nok, om jeg vant en særdeles diger sum (5 millioner er ikke i nærheten av den summen), startet opp en vegansk kafé eller bakeri sammen med ei venninne, men ikke før jeg hadde vært hjemme i noen år og reist i hver eneste skoleferie og lignende.

Gammel 07-10-12, 02:29   #153
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Dixie: Jeg tenker nok at den måten å se på det som er selve livet for de aller aller fleste, som ett eneste stort, kjipt, pliktløp, er veldig destruktivt for livskvaliteten. Jeg tror faktisk at flertallet ikke bare jobber for lønnen sin, men faktisk også brenner for arbeidet sitt i en eller annen form. Derfor tror jeg mange tenker at det er rart å skulle slutte i jobben sin fordi man vant penger. Hvis man er der at man gjerne skulle ønske man gjorde noe helt annet, synes jeg man skal gjøre noe med det. Man trenger ikke millioner for å ta en annen utdannelse, bygge på en utdannelse man allerede har, starte café etc. Men felles for alt er vel at ting sjelden kommer gratis .

Jeg har vært hemmafru, med all verdens tid til å lage mat (som jeg elsker), brette klær, levere sønnen min sent i barnehagen hver dag. Det er det aller verste jeg har gjort i mitt liv. Jeg taklet over hodet ikke å vase hjemme dag ut og dag inn og ble helt koko av det. Sånn vet jeg at mange andre har det også. Det er ganske vanlig å ønske å være et produktivt medlem av samfunnet, føle at man får brukt seg selv, for ikke å snakke om det sosiale med å ha en arbeidsplass.
Derimot har jeg tenkt å gå ned i stillingsprosent, uten å ha vunnet i Lotto, men det er for å innvilge meg selv en studiedag i uka, nå som jeg studerer i tillegg til å jobbe.

Gammel 07-10-12, 02:38   #154
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg ser jo at vi ser på det på helt forskjellige måter. Jeg mener man kan bidra til samfunnet uten å måtte ha en fast jobb, ved å reise rundt og hjelpe, gjøre "feltarbeid", donere penger til organisasjoner og annet, at man ikke nødvendigvis må ha en fast jobb å oppholde seg på. Det er jo som jeg tidligere har nevnt, ikke nødvendigvis sånn at er man hjemme, er man hushjelp og har Glamour-maraton.
Jeg skulle jo selvsagt ønske jeg hadde en jobb jeg virkelig elsket, dog tror jeg ingen jobb hadde, for meg, vært mer verdifull enn å tilbringe mest mulig tid sammen med ungene, spesielt om jeg ikke engang trengte å jobbe for lønna. Men jeg skjønner jo at ikke alle tenker som meg og det er sikkert vel og bra.

Gammel 07-10-12, 08:09   #155
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maggy: de fleste beskriver vel ikke i detalj hva pengene skulle gått til?
Jeg svarte ihvertfall på hva jeg ville gjort først.

Jeg drømmer ikke om å gi enda mer penger til røde kors. Men jeg drømmer om ferietur og bil.
På samme måte som jeg drømmer om lottogevinsten.
Du har helt rett, du framstår surmaget.

Gammel 07-10-12, 08:25   #156
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjeld, ny traktor til gubben, med tilhørende maskinpark.
Ferdigstilling av fjøs.
Og ja, hadde vi tatt oss en ferie tur!!

Og noe hadde blitt gitt bort til mine flotte søsken!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 08:31   #157
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde ikke sluttet i jobber for 5 mill. Men om vi vant f.eks 90 mill så er det nok sannsynlig at vi gjorde det.

Min jobb er drevet av penger, jeg har et budsjett, jo mer jeg greier å slå det budsjettet, jo mer tjener jeg. Jeg er redd drivkraften for å gjøre en god jobb ble borte med 90 millioner disponibelt.

Det betyr ikke at jeg hadde satt meg ned med sudokuen og cupcakes, jeg hadde nok gjort et eller annet, men med en større grad av frihet ennen vanlig ansettelse gir.

Gammel 07-10-12, 09:19   #158
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jøye meg - ingen som hadde vurdert å gi noe til veldedighet? Jeg tror jeg har lest hele tråden, men såvidt jeg kan se er det ingen som har dette som punkt på listen for hva man kan/skal bruke 5 millioner kroner på.
Jeg må innrømme at jeg hadde hatt rimelig bismak om jeg skulle ha brukt 5 millioner kroner kun på familie/de nærmeste, selv om det hadde slettet gjeld og gitt en mulighet for redusert stilling i uoverskuelig fremtid. Nei, 5 millioner er kanskje ikke nok for den eneboligen i det strøket i den byen du bor, men det hjelper faen så langt på vei med tanke på gjeldsgrad.

Jeg merker jeg er ambivalent til innlegget ditt, maggypop. På den ene siden kan jeg være enig med deg. Vi er generelt sett så helt ufattelig utrolig heldige her på berget at om man på toppen av det hele skulle vinne fem millioner i lotto, så synes det bare rett og rimelig å gi i det minste deler av pengene videre til andre som ikke har vært så heldige.

Det sagt, så er det flere her som har sagt at de ønsker å gi til familie og venner. De ønsker altså å drive med veldedighet, bare litt nærmere enn det du muligens tenker på.

Samtidig er jeg veldig kritisk til at det er privatpersoner og private initiativ som skal sørge for at verden blir bedre. Jeg er blant annet redd for at det skal skape en ansvarsfraskrivelse hos myndighetene, samt et uheldig avhengighetsforhold mellom giver og mottaker. Jeg syns ikke det er udelt positivt at pengene Bill Gates skaffet seg gjennom Microsoft nå skal gå til å "redde verden". På samme måte syns jeg ikke det er bare positivt at fløyer på sykehus eller nye saler på universiteter får navn etter den som gav mest penger. Jeg syns det gir en ekkel bismak.

Nå vil det jo alltid være slik at det blir et avhengighetsforhold mellom den som gir og den som mottar veldedighet, men jeg tror jeg hadde foretrukket at dette avhengighetsforholdet var så, hva skal man si, proft og upersonlig som mulig. Jeg mener jeg en gang så en artikkel om at vi kunne brukt prosenter av oljefondet til å gjøre verden til et bedre sted. Det ville faktisk monnet litt.

Selvsagt syns jeg at hver og en av oss skal gi så det svir (for eksempel syns jeg så mange som mulig skal stille opp og enten melde seg for å gå med bøsser på søndag den 21. oktober eller "bare" gi hvis bøssebærere dukker opp). Men dette må være en frivillig handling. Jeg syns ikke privatpersoner skal behøve å føle et personlig ansvar for verdens problemer. Det ansvaret syns jeg godt vi kan flytte litt lenger opp i systemet.

PS: Amnesty trenger også flere engasjerte medlemmer. Se her.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 09:38   #159
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke nevnt alt jeg ville brukt penger på i denne tråden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 09:39   #160
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har ikke nevnt alt jeg ville brukt penger på i denne tråden.

Ikke jeg heller.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.