Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-12, 23:13   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alkoholforbruk - hva regner du som "normalt"?

Jeg har et kontinentalt forhold til vin, dvs. drikker gjerne et glass hvis jeg önsker og föler for det enten det er tirsdag lunsj eller torsdag kveld - eller helg. For meg er det stemningen, selskapet, situasjonen og maten som avgjör om jeg vil ha vin, ikke ukedag. Har alltid en flaske eller to i kjöleskapet saann i tilfelle jeg faar lyst paa et glass og i snitt drikker jeg vel vin to-tre dager i uken, mer om sommeren, mindre paa vinterstid. Paa ferie drikker jeg daglig, men ikke mye. Det er sjelden at det blir mer enn ett eller to glass per gang jeg nyter vin, utenom hvis det er festlig lag, restaurantbesök e.l. Beruset saann at jeg kjenner det blir jeg sjelden, la oss si en gang eller fem i aaret, full kan jeg ikke huske sist jeg var. Aa droppe vin fordi det er barn til stede, höres helt fjernt ut for meg i min hverdag. Vi pleier aa servere en glass sprudlende naar foreldrene henter barna etter barnebursdag, for eksempel.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.