|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Konkluderte med at jeg var gravid og når termindato var, og deretter «you do the math». Jeg har heller aldri kunne svare på når jeg ble gravid, det har vært sånn ca. Jeg visste knapt når siste mens var. Er det normalt å huske slike datoer?? *dårlig på tid og sted*.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 14-10-12 kl 01:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?
Som prøver er det nok gjerne større sjans for at man husker slike datoer enn om man blir uventet gravid, i hvert fall om man prøver en stund.
![]() |
#63 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Du og jeg burde virkelig delt på oppgaven, Dixie.
![]() |
#64 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Hehe. Hadde jeg klart å gi fra meg barnet etterpå, hadde jeg vært den perfekte surrogatmor.
![]() |
#65 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Som prøver har jeg veldig forståelse for det altså, de som har mistet og slitt. Og de med trøblete svangerskap. Men vi har vært litt heldige, jeg sluttet på piller når vi bestemte oss for at det var på tide å få barn, så gikk det som det gikk. Så jeg vet vi har vært svært svært heldige.
![]() |
#66 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Ja, det var jo vi også med minstemann. Vi hadde hubbalubba én gang den syklusen vi begynte å prøve, og vips.
![]() |
#67 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Eg har hatt kontroll på veka, men måtte telle på dagane. Eg har imidlertid aldri skjønt om "Veke 18" er 18. veke, altså 17+1-18+0, eller veka ein har runda, altså 18+0-18+6. Så når folk har spurd, har eg enten svart med termindato eller tald meg fram til veke+dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Full kontroll med de to første. Såder med tredjemann, og ikke kontroll med sistefrøkna. Den siste gangen ble jeg stadig korrigert av femåringen, siden han hele tiden hadde oversikt over både hvor langt jeg var kommet og hvor lenge det var igjen. Litt flaut... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Jeg hadde hyperemesis hele svangerskapet gjennom med alle tre, så jeg visste ned til minuttet hvor langt jeg var på vei til enhver tid. Jeg husker legen min pleide å spørre hvor langt jeg var kommet istedetfor å dra frem snurra på svangerrskapskontrollene "for du har vel full kontroll!!"
![]() |
#70 |
etterpåklokest
|
Samme her, minus det med SM da. (Jeg var kanskje registrert, men ikke aktiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Full koll i begge svangerskap.
![]() |
#72 |
Pen. Så det så.
Samme her, og vi slet ikke.
![]() |
#73 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Ja, jeg hadde full kontroll på i begge svangerskapene.
![]() |
#74 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Jeg har ticker på et annet forum jeg er da, så når jeg blir i tvil kan jeg alltids sjekke der.
![]() |
#75 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Svangerskap #1 og 2 var jeg fullstendig uvitende og svarte "tja, h*n kommer en gang til sommeren". I #3 og 4 kunne jeg hele tiden antall uker og dager.
![]() |
#76 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Sånn delvis kontroll med første, full kontroll med nr 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Jepp. Omtrent på timen. |
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: har/hadde dere full kontroll på svangerskapsukene?Full kontroll fra før befruktning, endelig gravid etter mange forsøk.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|