Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 15:19   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nei, men gjelder det også når moderatorer ikke svarer på PM?

Uansett hvilken bruker som ikke svarer på PM så er det jo slik at man da ikke kan kommunisere privat med denne brukeren. Hva mener du?

Gammel 21-10-12, 15:20   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Uansett hvilken bruker som ikke svarer på PM så er det jo slik at man da ikke kan kommunisere privat med denne brukeren. Hva mener du?

Jeg lar det ligge.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 15:20   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lar det ligge.

Hva var da poenget med å ta det frem her?

Gammel 21-10-12, 15:23   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva var da poenget med å ta det frem her?

Ok hvis du absolutt vil vite så handler det om det at dere fra ledelsen oppfordrer til å ta ting på PM og da har jeg større forventninger til at dere svarer på PM enn jeg har fra andre brukere. Nå er det nevnt, men jeg vil ikke skrive mer om det nå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 16:37   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Ok hvis du absolutt vil vite så handler det om det at dere fra ledelsen oppfordrer til å ta ting på PM og da har jeg større forventninger til at dere svarer på PM enn jeg har fra andre brukere. Nå er det nevnt, men jeg vil ikke skrive mer om det nå.

Jeg er selvfølgelig enig i at dersom du skriver PM-er til noen i ledelsen (i egenskap av ledelse), så bør du få svar. Jeg vet det har hendt et par ganger at jeg har glemt eller oversett PM-er (f.eks. om nickbytte), som jeg så har fått ny PM om, eller som vedkommende så har skrevet en PM til en annen i forumledelsen om, og sånt skjer jo, selvsagt uten at det er ment som bevisst ignorering. Noen ganger hender det også at man får svar fra en annen i forumledelsen enn den man henvendte seg til, og at man sånn sett ikke får "direkte" svar på PM-en sin. Men hvis noen brukere helt har savnet svar på spesifikke henvendelser, så håper jeg de spør på nytt, evt. spør en annen modde/admin, for det er jo ikke meningen å ikke svare.

Som jeg sa til Jolie litt tidligere her, så vil vi jo ikke generelt at folk skal ta opp ting i tråder fordi de ikke får svar på PM-er, og det vil vi jo da heller ikke hvis det er en modde eller admin som ikke svarer. (I slike tilfeller vil jeg vel tenke at det greieste stort sett er å kontakte en annen modde/admin.) Markedsplassrelaterte problemer eller konflikter er derimot, som sagt, noe forumledelsen ikke tar noe juridisk ansvar for, og vi vil heller ikke gå inn og mene noe om hvem som snakker sant eller hvem som eventuelt skal få refs eller lignende. Derfor har vi sagt til folk som har problemet ift. en handel at de skal ta det med den det gjelder, uten at vi blander oss inn, og vi har sagt at dersom motparten ikke svarer, er det helt greit å ta det på forumet.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.