|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg tenker at en moderator er litt som en tillitsvalgt. Man kan selvfølgelig delta i tråder på eget initiativ og være seg selv, moderatorgjengen trenger ikke å ha en felles mening om alt og alle og jeg synes det er fint at moderatorer kan diskutere på linje med vanlige forummedlemmer og ikke bare være "crew". Ellers hadde det blitt kjedelig, for det er mange interessante mennesker i moderatorgruppen.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?
Vi kan heller ikke lese PM-er - eller rettere sagt: jeg kan ikke lese PM-er; HP har vel i prinsippet teknisk tilgang til innholdet, men denne tilgangen er ikke tilgjengelig, for å si det sånn.
Det er klart.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så vi kan altså være trygg på at ingen leser PMer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg tenker, uten å ha lest tråden det siktes til, at moderatorer har en litt annen rolle enn en helt vanlig bruker. Hvis ikke hadde vel ikke et forum hatt moderator(er)? Selvsagt kan en moderator delta på lik linje med andre brukere, men h*n har også en rolle i tillegg.
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg er moderator på et forum og selv om ingenting har blitt sagt om dette med og både være moderator og bruker av forumet føler jeg selv at man skal tenke litt ekstra over hvordan man oppfører seg mot andre og at man følger forumreglene.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Var jeg så uklar?
![]() |
|
|