|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Zol: en gladnyhet til deg!Min historie er vel ganske klassisk. Storebror ville ikke ta brystet uansett hvordan eller hvor mye jeg prøvde. Etter iherdig innsats, mange tårer og utrolig dårlig samvittighet gav jeg opp etter fire mnd. Jeg visste at amming var best og jeg visste at jeg hadde prøvd det jeg kunne, men allikvel hadde jeg dårlig samvittighet. Kunne jeg fortsatt å pumpe meg så han fikk de edle dråpene? Ja, det var vel nettopp derfor jeg hadde dårlig samvittighet. Jeg kunne selvsagt det, men til hvilken pris? Jeg hadde lite melk og ble hele tiden påminnet om det jeg ikke fikk til til barnet mitt. Det føltes stadig som et nederlag. Matingen ble et pes istedet for en kosestund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Zol: en gladnyhet til deg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og det er tåpelig av Iset å insinuere noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
Personlig tok jeg det med ammestopp ganske lett, men så hadde jeg ikke vært på NM før jeg tok den avgjørelsen heller da
![]() |
#5 |
Leser
|
Jeg er ganske sikker på at det er dette som er normen for de fleste. Følelser lar seg ikke styre av fornuften. Man blir lei seg helt uavhengig av om man har en "reell" grunn til det eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|