Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva boikotter du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-12, 13:18   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva boikotter du?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det er sant at både kylling og svinekjøttindustrien driver under enhver kritikk enkelte steder. Forskjellen er at det er snakk om at den ene arten avles fram for å dekke et av våre primærbehov som er mat i form av fett og proteiner vs pelsproduksjon utelukkende for vår forfengelighets skyld.

Hvis man tror menneskekroppen forfaller uten kjøtt (da sliter vel majoriteten av det indiske folk, men), så skjønner jeg jo at man ser forskjellen på pels og kjøtt. Jeg er derimot av en annen oppfatning og mener vi klarer oss like godt uten kjøtt som uten pels, ergo blir begge deler luksusprodukt i mine øyne. Så jeg ser ingen forskjell. Skjønner at ikke alle tenker som meg, selvsagt, dette er mitt syn.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.