|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fovea fotografVi har også fått bildet nå. Det var kun gruppebilde. Trodde det var portrettfoto også, men det sa guttungen nå at det ikke var.
|
|
|
#62 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Fovea fotografDet jeg ikke kan begripe er hvorfor de ikke bare lar folk se bildene først for så å kunne bestille. Er bildene gode ville vi gå av skaftet som alltid å gi bort bilder av ungene til "alle". Å få en pakke hjem med bilder vi ikke aner noe om og så måtte returnere noe og evt. etterbestille noe annet, det er for mye styr rett og slett. Da gidder vi ikke.
|
|
|
#63 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Fovea fotografVi har fått bildene, og i år var de faktisk bra. Kanskje det hjalp at de måtte ta nye bilder sist...
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fovea fotografVi har enda ikke fått noe, og i følge pedleder i den gamle barnehagen har ikke foreldrene der heller fått det, så vi får se når de dukker opp.
|
|
|
|
#65 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fovea fotografHistorien i bhg er en annen enn på skolen ja ... Flere uker siden bildene ble tatt og vi iøa to dager måtte bestemme hva vi ville ha hjemsendt. Dukket opp har bildene derimot ikke!!
|
|
|
#66 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fovea fotografFortsatt ikke noe i postkassen. Nå logget jeg just inn og ser at bildene ble sendt først nå den 7. november, men det har fortsatt ikke dukket opp. Og returfristen er angivelig allerede 17. november!?? Kiss my ***!!!
|
|
|
#67 |
|
|
Sv: Fovea fotografVi har omsider fått bildene, det var begredelige saker. Vesla ser nesten helt fremmed ut og litt redd, og hun er ikke den som er reddest for fremmede. I tillegg har de i gamlebarnehagen latt henne ha smokk på gruppebildet, noe hun vanligvis ikke bruker utenom til soving. Vi returnerer hele greien, må sjekke hva fristen er bare...
|
|
|
|
#68 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Fovea fotografVi har heller ikke fått bildene enda.. lenge siden de ble tatt, mener jeg.. må sjekke...
|
|
|
|
#69 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Fovea fotografBarnehagen vår har byttet ut Kalleklev med Fovea. (Bergen.)
|
|
|
#70 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Fovea fotografVår barnehage og skole brukte også Fovea i år, aldri i verden om de skal ta bilder av mine unger igjen. Ingen foreldre i barnehgagen er fornøyd, Martin på snart 4 ser ut som han har lyst til å gråte. Utrolig dårlig fotograf med null barnetekke, i tillegg har det nå gått 6 uker uten at bildene har kommet hjem til ettersyn, jeg kjenner at jeg er i ferd med å sprekke fullstendig. Hver gang jeg kontakter dem sier de at de ligger til produksjon og at vi vil ha bildene innen ei uke. Jeg har ikke tenkt å beholde Martin sine bilder i alle fall, mulig eldstejenta i 7. klasse skal ha sine bilder, men barnehage og skole her skal Aldri mer bruke Fovea, det har vi fått igjennom på foreldremøte.
|
|
|
#71 |
|
|
Sv: Fovea fotograf
Våre ble tatt 26. september, og vi fikk dem 8. november... Så det tar tid, ja
|
|
|
|
#72 |
|
|
Venter jeg også. Men smugtitten lover godt.
|
|
|
#73 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fovea fotografBildene av Dåtten ble tatt to dager etter skolestart, 17. august altså. Uken etter lå bildene i postkassen.
|
|
|
#74 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Jeg sendte sms til en mamma i klassen for å lure på om de hadde fått, men ingen har nok fått. Hun ringte dit og fikk beskjed om at bildene var sendt den 9. så vi får se da... (har hørt noe om at de pga sen utsendelse også har gitt kort frist for å sende bildene tilbake... de kan jo prøve seg.
|
|
|
|
#75 |
|
Borte
|
Sv: Fovea fotografVi fikk veldig fine bilder av Vesla faktisk, tror aldri jeg har sett så fine Fovea-bilder før og har i grunnen aldri vært fornøyd med bilder derfra. Litt mindre fornøyd med det tullet med minstebestilling på 4 ark og masse styr med å sende tilbake innen en uanstendig kort frist.
|
|
|
#76 |
|
www.bomulls.no
|
Stemmer nok det ja. Som sagt så står det at bildene ble sendt 7. november på sidene våre, med returfrist 17. november ...de har bare ikke dukket opp enda og i dag er det 13ende. What a joke. De skal få høre det, for å si det sånn!
|
|
|
#77 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Fovea fotografJeg er så glad det ikke bare er meg som er misfornøyd med de.
|
|
|
#78 |
|
|
Sv: Fovea fotografJeg skulle returnere bildene nå i dag. Plutselig ser jeg at fristen var 9. november. Vi fikk bildene 7. eller 8! Det er jo helt idiotisk! Jeg skal skrive sinnamail og returnere hele greien. Makan altså.
|
|
|
|
#79 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fovea fotografVi fikk bildene samme dag som fristen gikk ut. Det er helt idiotisk. De kan bare prøve seg på å kreve penger.
|
|
|
|
#80 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Fovea fotografVi returnerte bildene etter fristen. Jeg har ikke hørt noe. I tillegg er jeg spent på når bildene fra skolen kommer.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|