Sv: Om kjøp og salg på forum
Opprinnelig lagt inn av HP, her.
Nå har vi tidligere vurdert om vi trenger å gjøre noe med markedsplassen, og for å lodde stemningen lagde jeg noen undersøkelser, om kjøper er fornøyd med handelen pluss en tilsvarende for selger, og som dere ser så er de fleste fornøyd, ingen er misfornøyd. Ingen har innrapportert noen handler som er gjort her på FP. Så med bakgrunn i dette så blir diskusjoner omkring temaet bare spekulasjoner og rykter. Utifra det vi i forumledelsen har å forholde oss til så er alt fryd og gammen på markedsplassen. Hvis dette er feil så ber jeg dere om å innrapportere( ) konkrete ting til oss.
Forøvrig syns også jeg at det er noe merkelig å selge klær som fortsatt har merkelappen på. I alle fall uten en forklaring om at butikken nektet å bytte varen, el.
Jeg kunne ha kjøpt tyvgods uten å vite det, og ville selvsagt vært fornøyd med handelen, jeg kunne kjøpt klær fra noen som driver butikk fra salgssidene her inne og selvsagt vært fornøyd.
Det betyr vel ikke at alt er ok?
Så at ikke selger eller kjøper har rapportert inn noe er ikke nødvendigvis et tegn på at alt er fryd og gammen.
Det kan være at ingen vet at det er ugler i mosen. 
Selv skjønner jeg at klær med merkelapper blir solgt. Om ting er kjøpt over nett eller i utlandet er det ikke så lett å få byttet varene, og om man kjøper noe som man håper vil passe en gang :erfaren:, så innser man gjerne litt for sent at det kommer det ikke til å gjøre. Og da er det jo for sent å bytte klærne også.