Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om kjøp og salg på forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 13:19   #7
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om kjøp og salg på forum

Nå har vi tidligere vurdert om vi trenger å gjøre noe med markedsplassen, og for å lodde stemningen lagde jeg noen undersøkelser, om kjøper er fornøyd med handelen pluss en tilsvarende for selger, og som dere ser så er de fleste fornøyd, ingen er misfornøyd. Ingen har innrapportert noen handler som er gjort her på FP. Så med bakgrunn i dette så blir diskusjoner omkring temaet bare spekulasjoner og rykter. Utifra det vi i forumledelsen har å forholde oss til så er alt fryd og gammen på markedsplassen. Hvis dette er feil så ber jeg dere om å innrapportere() konkrete ting til oss.

Forøvrig syns også jeg at det er noe merkelig å selge klær som fortsatt har merkelappen på. I alle fall uten en forklaring om at butikken nektet å bytte varen, el.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.