|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å skaffe seg hundDere som dusjer hunden etter tur: Bærer dere den til badet? Eller har dere dusj ved inngangen? Vi har liten gang... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Å skaffe seg hundTakk for svar! Tenker så det knaker. Mannen mener hunden må være liten, han tenker på en dvergpuddel. Jeg innser at vi trenger en hund av liten størrelse. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Å skaffe seg hund
Jeg dusjer ikke hunden etter tur som noen rutine, men om det er vått ute og han er skitten på beina så spyler jeg beina i vasken, vi har toalett like ved inngangen og jeg bruker vasken der - det er gjort på et lite minutt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og så elsker de barn, og å leke! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Ja. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Å skaffe seg hundPappa har dchnauzwr og jeg er mer allergisk mot den enn vår Bolonka, men flott hund! Langhårete hunder kan holdes korte i pelsen. Vår hund røytwr ikke noe som helst. Det om man må stå opp tidlig er litt forskjellig. Hvor forrige var mer enn A-hund, de ne er mer B-hund. Alle hunder sier ikke heller i fra når de må ut. Vår nåværende piper ved døren, den forrige gjorde det ikke. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|