Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å skaffe seg hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-12, 21:17   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Vi har også en havanais - en hunderase jeg kan anbefale på det varmeste. Han er en smart, vennlig og fin liten hund. Røyter ikke.

Mine foreldre har samme rase, herlig hund!
Skal vi ha hund så blir det en sånn, helt klart.
Gutten vår som er redd for mye og hadde ordentllig hundeangst,
ble kurert da mine foreldre fikk sin for litt over to år siden.

Hyacinth: det blir noe annet å få sin egen hund, rart med hva man takler når det er deres.
Den blir et familiemedlem, og du glemmer etterhvert alle bekymringer om støv osv.
Så lenge alle i familien vil ha hund så er det helt klart verdt det, og ikke minst helsebringende for jenta deres.

Sist redigert av Guttemammis : 16-11-12 kl 21:24.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 21:24   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Så lenge alle i familien vil ha hund så er det helt klart verdt det, og ikke minst helsebringende for jenta deres.

Hehe, hun er den eneste som absolutt ikke vil ha hund. Hun griner bare av tanken og blir sint når vi andre snakker om det. Men jeg vet at det ville vært bra for henne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 21:29   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg googlet havanese. Det så ut som en masse pels!

Finnes det andre veldig allergivennlige hunder enn puddel?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 23:22   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg googlet havanese. Det så ut som en masse pels!

Finnes det andre veldig allergivennlige hunder enn puddel?

Masse pels, men den sitter fast. Røyter ikke.

Gammel 16-11-12, 21:36   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hehe, hun er den eneste som absolutt ikke vil ha hund. Hun griner bare av tanken og blir sint når vi andre snakker om det. Men jeg vet at det ville vært bra for henne.

Gutten vår var litt "rar" sånn, han hadde hunde-dilla til tross for at han var så redd.
Hundeeierne vi møtte kjeftet på meg som mor og mente at dette måtte jeg gjøre noe med!
Han ble redd bare han skimtet en hund, jeg gikk og bar han med ski på bena på
skiskole da en av foreldrene hadde hund.
Han ble hysterisk i møte med hund, skrek og klamret seg til meg.
Men hjemme hadde han hunder i alle farger og fasonger, på sengetøy, på kopp, på genser you name it.

Tenker hun blir bestevenn med hunden.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.