Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rød vinterjakke til gutt – trenger tips

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-12, 23:03   #1
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tips

Slår gjerne et slag for Isbjørn of Sweden. De jakkene elsker min sønn.

Gammel 22-11-12, 07:26   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av olena, her.

Slår gjerne et slag for Isbjørn of Sweden. De jakkene elsker min sønn.

Og de koster under 1000?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 12:04   #3
olena
Superaktiv

olena sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og de koster under 1000?

Den koster nok litt mer enn 1000 her i Norge på ordinær pris.
Men kjøper de alltid på tilbud eller i Sverige. Og med rabatt så koster den stort sett 6-700 de gangen jeg har kjøpt. Er jo som regel masse på tilbud på nett i løpet av året.....

Men jakken er verdt pengene sine, og jeg kjøper aldri regntøy ved siden av til poden. Han bruker denne til hverdags og til regnvær. Han er aldri våt gjennom.

Gammel 22-11-12, 12:06   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk forresten på XXL på et storsenter nær meg da jeg skulle ha jakke til lillegutt. Der fikk jeg en fin-fin didrikssons-jakke i fjorårets modell til 300,- siste som var igjen. Det hang etpar stativer med sånn one-offs i ymse farger der. Så det kunne jo være noe det og

Min erfaring er at det ofte er vanskelig å få tak i de største størrelsene i butikk på PoP på måfå og de sender (selvsagt ) ikke mellom butikker. Men man kan få dem til å sjekke rundt og holde av på andre butikker hvis de har størrelse/farge inne der. Men kvaliteten er god da! Små i størrelsene ift min gutt, han er vokst ut av Polarn og Pyret i 152.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.