|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsTiåringen trenger ny vinterjakke (str. 146, ev. 152, vil jeg tro). Vi ønsker å kjøpe en jakke han kan bruke både på skolen og til turbruk. Helst rød og helst under 1000 kroner.
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsTakk for tipset, den var skikkelig stilig. Men vi tenkte i utgangspunktet noe litt mindre boblejakkeaktig, siden han skal bruke den på (ski)turer og ellers i alle mulige settinger. Vi ønsker nemlig ikke å ha mange ulike jakker til han.
|
|
|
#6 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsSnuppa mi bruker PoP-jakken sin til "alt". De er veldig gode.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsMin har to røde POP jakker, en skalljakke og en vinterjakke.
|
|
|
#9 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tips
Her, feks:
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsHiawata vil ikke ha andre jakker enn de fra POP, så han har både vindjakke om sommeren derifra, og vinterjakke om vinteren.
www.norwegianoutlet.no/
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsKjempefornøyd med POP. Vinterjakken brukes for andre året på rad. Bor på vestlandet, brukes som regntøy også.
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsFør du forelsker deg for mye i pop- de går bare til 146 og 10-åringen min har vokst fra dem nå.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Hm ok, det var 146 i fjor. Men jeg vet det har vært 152 tidligere, da har det vel blitt det igjen. Uansett, tiåringen min kan ikke ha det lenger heller, så det utgår uansett for vår del, men fint for divine.
|
|
|
#15 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsOm du ender på PoP har jeg en rabattkupong du kan få. "Få 20% på hele kjøpet om ved kjøp av 3 julegaver eller flere!"
|
|
|
#16 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsJeg kan iallefall anbefale den p.o.p-jakken om du finner i rett størrelse. Vi har maken til min sønn og den har vært flittig i bruk som barnehagejakke i fjorvinter og litt i år. Ser fortsatt like fin ut og holder vannet ute og ungen varm.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 22-11-12 kl 00:28. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Rød vinterjakke til gutt – trenger tipsJeg har den eller en tilsvarende rød Swix-jakke til lillegutt - helt grei den. Her har de en på G-Max til 399 (på salg). Det er ikke mitt inntrykk at den er hverken veldig vanntett eller veldig slitesterk hvis det er tenkt som utelekejakke. Til det har lillegutt en jakke fra Didrikssons med god vannsøyle, men den har de ikke i rød... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Den koster nok litt mer enn 1000 her i Norge på ordinær pris.
|
![]() |
|
|