Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-12, 19:54   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Jeg tror det er ganske ufarlig å ha en syv år gammel gutt på overnatting altså. Om du er bekymret kan han jo sove på et annet rom.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 19:59   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ivnitert alle til en bursdag, 2 t med 17 barn overlever jeg. Jeg ville nok leid en gymsal eller noe.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 20:01   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg tror det er ganske ufarlig å ha en syv år gammel gutt på overnatting altså. Om du er bekymret kan han jo sove på et annet rom.

Hvilket annet rom? Mitt?

I dag deler overnattingsgjester seng med den det overnattet hos og sånn er det i hele nabolaget. Alle i skolekretsen har relativt dårlig plass.

Og jeg tuller mest når det gjelder overnatting. Men det er noe jeg tenker litt på, når slutter det å være greit å ha kjæresten på overnatting?

Gammel 24-11-12, 20:03   #4
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes flere skoler burde legge til rette for å leie ut lokale billig og muliggjøre å invitere mange.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 20:05   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes flere skoler burde legge til rette for å leie ut lokale billig og muliggjøre å invitere mange.

Snuppa var i bursdag i går, i den gamle gymsalen på skola. Det virket jo veldig ok.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 20:13   #6
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Snuppa var i bursdag i går, i den gamle gymsalen på skola. Det virket jo veldig ok.

Ikke sant? Det gjør det mulig å ha store selskap. Mangler bare at noen lager elevbedrift på naboskolen som tar vaskingen? Eventuelt hele arrangementet. :lat:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 20:11   #7
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvilket annet rom? Mitt?

I dag deler overnattingsgjester seng med den det overnattet hos og sånn er det i hele nabolaget. Alle i skolekretsen har relativt dårlig plass.

Og jeg tuller mest når det gjelder overnatting. Men det er noe jeg tenker litt på, når slutter det å være greit å ha kjæresten på overnatting?

Jeg vet ikke hvor mange rom dere har, men om det var plass til å ha flere på overnatting som foreslått over her, så antar jeg alle ikke skal ligge i samme seng?

Og jeg vet ikke når man slutter å ha overnatting av kjærester. Min 8-åring hadde i hvert fall fått lov, og 16-åringen min. Så kanskje det er en naturlig stopp mellom 10 og 16 år eller noe?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.