Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Konflikten Israel - Palestina for dummies

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 22:22   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konflikten Israel - Palestina for dummies

Da har jeg fått satt meg litt mer inn i dett og jeg kjenner at jeg kanskje holder en knapp på palestinerne, men da ikke Hamas. Om det er mulig.

Gammel 25-11-12, 22:38   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Da har jeg fått satt meg litt mer inn i dett og jeg kjenner at jeg kanskje holder en knapp på palestinerne, men da ikke Hamas. Om det er mulig.

Jeg holder en knapp på menneskene jeg, på begge sider, men jeg holder ikke med noen som har som formål å utslette noen andre.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 22:46   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg holder en knapp på menneskene jeg, på begge sider, men jeg holder ikke med noen som har som formål å utslette noen andre.

Enig. Hele konflikten er dypt tragisk.

Noen som har lest Morgen i Jenin? Ikke akkurat en upartisk skildring, men msn forstår at dette handler om mennesker. Og tragedier på begge sider.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 23:08   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Noen som har lest Morgen i Jenin? Ikke akkurat en upartisk skildring, men msn forstår at dette handler om mennesker. Og tragedier på begge sider.

Den boken er grusom.
Men gir et veldig fint bilde av konflikten, og litt av bakgrunnen og slikt.
Anbefales, en den er ganske sterk.

Gammel 25-11-12, 23:12   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Den boken er grusom.
Men gir et veldig fint bilde av konflikten, og litt av bakgrunnen og slikt.
Anbefales, en den er ganske sterk.

Ja, boka er jævlig, og det er ikke ofte jeg gråter når jeg leser en bok. Men selv om det er oppdiktet, er det jo sant. Det er fakta. Sånne ting skjer. Det er alles forbanna plikt å lese den boka. Jeg tvang faktisk mannen min.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 23:48   #6
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Enig. Hele konflikten er dypt tragisk.

Jeg har lest den, og etter at ha lest i denne tråden fant jeg frem boken igjen. Skal begynne lese på den for andre gang i kveld. Sterk bok og jeg tror jammen og at mannen skal få lese den. Mye å lære om at alle er de mennesker.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.