Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?
Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.
Tiltrukket er nå en ting, men sex... det er en annen ting. Er det ikke sex med "tillatelse" fra ektemannen man snakker om her da? Jeg er ikke spesielt prippen, men jeg sliter med å se meg selv med andre som du kaller det. Det er fullt mulig.
Jeg ser på det som kun uskyldig moro, og trodde i grunnen at andre også gjorde det. Jeg måtte nok høflig avslått om jeg møtte Jamie og han insisterte på å forføre meg. 
Forøvrig tror jeg vi som svarer i denne tråden har ulik oppfatning om hva det å være tiltrukket av andre impliserer. Jeg tenker ikke at å være tiltrukket av andre er et tegn på at egen partner ikke er tiltrekkende nok. Jeg er veldig tiltrukket av egen mann, og vi har vært sammen i 21 år. Han er min foretrukne partner over alle, og jeg har aldri engang vurdert å bytte han ut. Det at jeg legger merke til andre hotte menn er bare et resultat av at jeg er utstyrt med sanser, slik jeg ser det. Og jeg synes det er både naturlig og ok at det samme gjelder for han. Jeg synes det er en glede og ikke en trussel.
Sist redigert av Pebbles : 27-11-12 kl 09:37.
|