Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Laminert liste, har du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en laminert liste?
Ja, selvsagt! 22 14,77%
Nei, det har jeg ikke 120 80,54%
Rosenkål 7 4,70%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 17:47   #101
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Jeg spurte forøvrig Acsa om hvem du endte opp med, Ulvefar. Men hun kunne ikke huske det. Husker du?

Gammel 26-11-12, 17:55   #102
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Gammel 26-11-12, 17:57   #103
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

For det var ikke kinky nok med en av dem, mener du? Nenne, da...

Jeg tenkte vel at det var like grei å "ta'n helt ut" når man først er i gang liksom.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 18:01   #104
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg spurte forøvrig Acsa om hvem du endte opp med, Ulvefar. Men hun kunne ikke huske det. Husker du?

Hm...
Kate Winslet, Melissa McCarthy og Sara Ramirez tror jeg var paa lista, husker ikke de andre.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 18:05   #105
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Hm...
Kate Winslet, Melissa McCarthy og Sara Ramirez tror jeg var paa lista, husker ikke de andre.

Når du bare husker tre, så veit du jo hvem de to siste er.

Gammel 26-11-12, 18:09   #106
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-11-12, 18:12   #107
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Gammel 26-11-12, 20:54   #108
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

I 10 år, 20 og 50 år? Lykke til.

10 and counting.

Gammel 26-11-12, 20:55   #109
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ingrid Espelid Hovig.

Gammel 26-11-12, 21:07   #110
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

...og la meg legge til at jeg definitivt kan se meg selv sammen med andre menn - i fantasien. Er det mulig å vandre gjennom livet uten å være tiltrukket av andre inne i hodet sitt?

Ja, det er mulig.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 21:12   #111
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I 10 år, 20 og 50 år? Lykke til.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

10 and counting.

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 18 år, gift i 16,5 år. Jeg tenker fremdeles ikke på noen andre enn mannen min. Jeg har ikke behovet, og ser ikke behovet.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 21:15   #112
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 18 år, gift i 16,5 år. Jeg tenker fremdeles ikke på noen andre enn mannen min. Jeg har ikke behovet, og ser ikke behovet.

Snart 18 år her også, og jeg kan ikke påberope meg det samme, gitt. Men så har jeg da heller aldri vært skrudd slik sammen, og det hadde neppe vært annerledes uansett hvem jeg var gift med.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 21:40   #113
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Når du bare husker tre, så veit du jo hvem de to siste er.

Din liste, da?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-12, 23:25   #114
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Øh, nå er det sjelden jeg skildrer mine dager som å "vandre gjennom livet", men selvfølgelig er det mulig?

Trikset er å ha en mann som er mer fristende enn noen andre.

17 years and counting...

Gammel 27-11-12, 09:32   #115
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Tiltrukket er nå en ting, men sex... det er en annen ting. Er det ikke sex med "tillatelse" fra ektemannen man snakker om her da? Jeg er ikke spesielt prippen, men jeg sliter med å se meg selv med andre som du kaller det. Det er fullt mulig.

Jeg ser på det som kun uskyldig moro, og trodde i grunnen at andre også gjorde det. Jeg måtte nok høflig avslått om jeg møtte Jamie og han insisterte på å forføre meg.

Forøvrig tror jeg vi som svarer i denne tråden har ulik oppfatning om hva det å være tiltrukket av andre impliserer. Jeg tenker ikke at å være tiltrukket av andre er et tegn på at egen partner ikke er tiltrekkende nok. Jeg er veldig tiltrukket av egen mann, og vi har vært sammen i 21 år. Han er min foretrukne partner over alle, og jeg har aldri engang vurdert å bytte han ut. Det at jeg legger merke til andre hotte menn er bare et resultat av at jeg er utstyrt med sanser, slik jeg ser det. Og jeg synes det er både naturlig og ok at det samme gjelder for han. Jeg synes det er en glede og ikke en trussel.

Sist redigert av Pebbles : 27-11-12 kl 09:37.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 09:38   #116
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes bare det er en morsom greie, og det gjør mannen min også. Jeg tror ikke engang at jeg har lyst til å ha sex med dem. Sannsynligheten for at jeg noen gang skal få se en av disse mennene IRL er helt mikroskopisk, og at de så skulle finne på å forføre meg ... Jeg er en pingle, så jeg kom til å stå i et hjørne og være helt tomatrød i ansiktet.

Gammel 27-11-12, 10:16   #117
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Snart 18 år her også, og jeg kan ikke påberope meg det samme, gitt. Men så har jeg da heller aldri vært skrudd slik sammen, og det hadde neppe vært annerledes uansett hvem jeg var gift med.

Faktisk ville jeg syns det var litt, eh, spesielt, om mannehadde påberopt seg å aldri aldri tenke sånn om andre damer, jeg ville trodd dt enten var løgn eller et tegn på noe rart. Vi er gift, ikke blinde og halvdøde. Poenget er jo at vi alltid velger hverandre, selv om vi myser på andre på "fruktfatet".

Gammel 27-11-12, 10:47   #118
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk er forskjellige, og man kan bli veldig lei av fruktfat. Jeg er det, og jeg er vel også ganske fed up av disse glansede kjendisene. Men så mister de kanskje også sjarmen ganske raskt, når man som meg (og min Mann, for den del) har måttet forholde seg litt for mye til idiotiske krav og divaoppførsel. :shrug:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 10:52   #119
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ikke mest kjendiser jeg har i tankene heller, egentlig (bortsett fra Magne Furuholmen, da! ). Jeg har jo falt helt av hva angår skuespillere, f.eks., ettersom jeg sist var på kino i 2006. Følgelig aner jeg ikke hvem dere snakker om, stort sett.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 15:25   #120
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg ser på det som kun uskyldig moro, og trodde i grunnen at andre også gjorde det. Jeg måtte nok høflig avslått om jeg møtte Jamie og han insisterte på å forføre meg.

Forøvrig tror jeg vi som svarer i denne tråden har ulik oppfatning om hva det å være tiltrukket av andre impliserer. Jeg tenker ikke at å være tiltrukket av andre er et tegn på at egen partner ikke er tiltrekkende nok. Jeg er veldig tiltrukket av egen mann, og vi har vært sammen i 21 år. Han er min foretrukne partner over alle, og jeg har aldri engang vurdert å bytte han ut. Det at jeg legger merke til andre hotte menn er bare et resultat av at jeg er utstyrt med sanser, slik jeg ser det. Og jeg synes det er både naturlig og ok at det samme gjelder for han. Jeg synes det er en glede og ikke en trussel.

Jeg tenker egentlig helt likt som deg, og i mitt hode er det ganske naturlig å bli tiltrukket/betatt av mennesker man treffer opp gjennom årene selv om man er fornøyd der man er. Det handler for meg om at jeg ikke ser humoren i det, akkurat som jeg ikke er interessert i fotball, om du skjønner.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.