|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du blitt glad? | |||
| Ville blitt glad for rødvin, men ikke vodka |
|
92 | 35,38% |
| Ville blitt glad for vodka, men ikke rødvin |
|
5 | 1,92% |
| Ville blitt glad for begge deler |
|
47 | 18,08% |
| Mest glad for rødvin |
|
48 | 18,46% |
| Mest glad for vodka |
|
5 | 1,92% |
| Ville ikke blitt glad for noen av delene |
|
63 | 24,23% |
| Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Onkelen min brukte det som frostvæske da toalettet på båten var gjennomfrosset. Det var riktignok whiskey, men det funket som bare rakkeren.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde ikke satt pris på det fordi jeg ikke drikker alkohol. Men har fått begge deler av min første arbeidsgiver. Mannen pleier å få en eske med mye mat i av arbeidsgiver til jul. Der har det noen år vert en rødvin oppi. Helt greit men den blir bare gitt videre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Ypperlig lusemiddel, utrolig effektiv sådan. Etter å ha vært på hytte langt unna folk og fe så ble barskapet til far tømt, ungen luktet rart, men lusa døde umiddelbart.
|
|
|
#4 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde satt mest pris på en flaske rødvin, selv om jeg prinsippielt synes at alkohol ikke passer som jobbgave.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|