|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du blitt glad? | |||
Ville blitt glad for rødvin, men ikke vodka |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 35,38% |
Ville blitt glad for vodka, men ikke rødvin |
5 | 1,92% |
Ville blitt glad for begge deler |
47 | 18,08% |
Mest glad for rødvin |
48 | 18,46% |
Mest glad for vodka |
5 | 1,92% |
Ville ikke blitt glad for noen av delene |
63 | 24,23% |
Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Jeg er veldig enig i at man bør ta hensyn til slike. Og man bør også ta hensyn til mennesker som har vokst opp med foreldre eller andre omsorgspersoner som har hatt alkoholproblemer.
Dette, derimot, syns jeg i utgangspunktet ikke er et hensyn man skal trenge ta som arbeidsgiver. På samme måte som man - på et generelt grunnlag - ikke skal trenge å ta hensyn til hun som kun vil ha Eva Solo-glass. Eller hun som har nok vannkarafler. Eller droppe sjokolade fordi noen kanskje er allergisk mot de sporene som kan finnes av nøtter.
![]() |
#102 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg fikk to kinobilletter i år, det liker jeg bedre enn både vin og vodka.
![]() |
#103 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Onkelen min brukte det som frostvæske da toalettet på båten var gjennomfrosset. Det var riktignok whiskey, men det funket som bare rakkeren.
![]() |
#104 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde ikke satt pris på det fordi jeg ikke drikker alkohol. Men har fått begge deler av min første arbeidsgiver. Mannen pleier å få en eske med mye mat i av arbeidsgiver til jul. Der har det noen år vert en rødvin oppi. Helt greit men den blir bare gitt videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var julekurven sin det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
maler
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde blitt glad for enhver gave, men vodkaen måtte jeg ha funnet noen andre til å drikke for meg.
![]() |
#108 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lHadde jeg fått en flaske rødvin hadde jeg nok blitt glad. Vodka hadde jeg derimot blitt veldig forundret over. Er det forresten noen arbeidsgivere som gir sine ansatte alkohol som gave? Trodde pushing av alkohol i arbeidstida var helt uaktuelt jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sånn er det hos oss også. I år har jeg rett og slett ikke hatt ork til å ordne noe lokalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lNei, vodka ville jeg absolutt ikke satt pris på. Personlig er en god rødvin ok, men generelt synes jeg ikke alkohol og jobbgaver hører sammen. Kjenner litt for mange "tørste" til å synes det. Vet om unger som ville blitt veldig, veldig triste om mamma fikk vodka i julekruven.
![]() |
#111 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lVille ikke litt glad for noen av delene. Send meg heller ei flaske cola. :slaur:
![]() |
#112 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg får hodepine av den minste slurk med rødvin, med unntak av et par merker, så den hadde jeg gitt videre. Ekslusiv Vodka er jo genialt m.t.p. drinkmixing, eggelikørlaging og den slags. De dyrere vodkaene smaker ikke som Absolutt og den slagsen altså. De har ikke den emne smaken og lett kvalmende lukten som de billige vodkaene har og er faktisk et veldig anvendelig brennevin.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 19-12-12 kl 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Medlem siden: Mar 2008
Samme her. Vi har ikke lov å motta gaver fra kunder heller.
![]() |
#114 |
Tøff
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lDet skulle tatt seg ut om min arbeidsgiver delte ut alkohol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg jobber på en stor, statlig arbeidsplass og ville synes det var ekstremt upassende å få alkohol av arbeidsgiver i gave. Derfor krysset jeg av for at jeg ikke ville bli glad for noen av delene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lIkke spesielt begeistret for noen av delene fra arbeidsgiver. Jeg foretrekker, som vi får, ett gavekort fra arbeidsgiver, kanskje ikke like personlig, men det blir til noe personlig ihvertfall.
![]() |
#117 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lNei takk begge deler.
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lAlkohol!
![]() |
#119 |
~~~~~~~
|
Ypperlig lusemiddel, utrolig effektiv sådan. Etter å ha vært på hytte langt unna folk og fe så ble barskapet til far tømt, ungen luktet rart, men lusa døde umiddelbart.
![]() |
#120 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde satt mest pris på en flaske rødvin, selv om jeg prinsippielt synes at alkohol ikke passer som jobbgave.
![]() |
|
|