Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kosmetisk kirurgi hjelper ikke på selvfølelsen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-13, 18:47   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosmetisk kirurgi hjelper ikke på selvfølelsen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og i forhold til brystreduksjon, så kjenner jeg flere som har hatt vondt nakke som i alle fall en del av grunnen til å redusere brystene, og følgelig kan det lettere puttes i "skavank"-definisjonen min. Brystforstørrelser har vel ingen nevneverdig praktisk funksjon?

Ja, jeg understreket jo også at det er helsemessige sider ved reduksjon i langt større grad enn forstørrelse. Det er vel nesten bare det å finne klær som passer jeg kan komme på som praktisk side ved brystforstørrelse.

Personlig mener jeg det nok finnes tilfeller hvor en forstørrelse kan 'forsvares moralsk', og hvor jeg tror det kan bidra både til bedre selvfølelse og livskvalitet. Det er jo et tankekors at de fleste har stor forståelse for rekonstruksjon av bryster etter kreftoperasjon, f.eks., men ikke for innlegg hos friske kvinner om de er aldri så paddeflate og føler seg lite kvinnelige e.l. av den grunn. (Og her snakker jeg på et helt annet plan enn min egen 70a/b-størrelse, bare så det er sagt.)

Sist redigert av Bluen : 15-01-13 kl 18:52.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.