Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[interiør] Hvordan er din stil?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-13, 15:25   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [interiør] Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du har sikkert rett, men har lyst treverk vært ut? Og rette linjer, det er et prinsipp i innredning som moren min har tøtet meg ørene fulle av siden jeg ble født, og jeg synes ikke akkurat folk flest er så flinke til sånt. Nå tenker jeg ikke på møbler, altså, men f.eks. på bildeoppheng og generell dekor.

Det finnes en del retninger innen arkitektur og design som ikke nødvendigvis er "ut", men som ikke digges av massene. Massene digget ikke skandinavisk design fra sekstitallet for 10-15 år siden. Da var det bombay, kos og mørke skipsgulv som var greia. Massene ville ikke bo på Hotel Royal Copenhagen som er tegnet og gjennomdesignet av Arne Jacobsen. Etterhvert har man strukket seg til å like sjuern, men langt færre liker den mer avantgardistiske mauren. Funkishusene var de billigste på markedet, og mange av dem var preget av at eierne hadde gjort sitt for å skjule tidsepoken huset ble bygget i så godt de kunne.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.