Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 20:38   #24
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund i borettslag - jeg trenger hjelp

Nå har vi hund selv og vi passer veldig på at han ikke tisser og bæsjer overalt. Selv om vår hund er verdens søteste lille tass så strammer jeg alltid båndet inn når vi møter folk langs veien og han får ikke hoppe opp på besøk som kommer på døra.

Jeg traff akkurat på en tidligere arbeidskollega som også har verdens snilleste hund. De møtte på en annen hund som gikk til angrep/bet hunden hennes i nakken. Eieren av den andre hunden skjønte ikke hvorfor for den er også verdens snilleste...
I alle fall har hun vært hos dyrlege med han nå 2 gang for sjekk. Sist måtte de legge han i narkose for han har fått betennelse i bittet/såret og det har kostet 4.000 hos dyrlege sålangt. Egenandelen.

Jeg spør alltid om min tass kan få hilse FØR han får gå bort.

Ang det å tisse på gress så lurer jeg på om gresset vårt har blitt ødelagt av tissingen hans... det ble i alle fall flere flekker som ble gule/døde i fjor sommer. Skal sjekke nå i sommer om de fortsatt er der. Lukt kjenner jeg ikke noe til.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.