|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Jeg skal ikke skryte på meg noen enorme omlegginger, men etter et helt liv med en svært tilgivende metabolisme som lot meg komme unna med utskeielser og korte innskjerpinger, har førtiårskrisen kommet til den også. Jeg måtte virkelig ta tak her i fjor, og gikk ned 8 kg som jeg stort sett har holdt.
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Jeg kan bare underskrive Candy på absolutt alt det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?
Sant. Veldig sant.
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Veldig enig! Også er fokus viktig. NÅ skal du lære deg å gjøre de riktige tingene, sånn at seinere er dette ryggmargsreflekser og ikke noe du behøver å tenke over. Men for å ha nok fokus må du nesten bli litt egoistisk i en periode. Du prioriterer deg og ditt rett og slett.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke noe i mot suksesshistorier. Men det blir litt mye av de ekstreme suksesshistoriene, altså de som endrer seg såpass mye at det blir nokså urealistisk for de aller fleste andre. Selv om noen har klart å gå ned 50 kg på 5 måneder, så kan ikke jeg forvente å ha en helt perfekt kropp om et halvt år. Det tror jeg innebærer mye mer jobb enn det jeg har overskudd til. Og sannsynligvis hadde det bare endt i skuffelse dersom jeg satt meg urealistiske mål. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan lykkes med livsstilsendring?Jeg må jobbe med tankemønstre. Og så må jeg slutte å sammenlikne meg selv med andre. Hun der spiser sjokolade nesten hver dag og er likevel slank, slik vil jeg også ha det. Vel, det går ikke for meg. Dessverre/heldigvis. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|